کتاب توقف ممنوع 1 (چاپی و pdf)

ویژگی های دوران نوجوانی و جوانی، انتظارات مقام معظم رهبری از جوان ایرانی

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
100,000
30%
ت 70,000
نظر شما چیست؟
تولید علم در گرو داشتن نیروی جوان و زبده است و داشتن نیروی جوان یعنی مهیا بودن شرایط برای تولید علم.

این کتاب مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در قالب یک مدل مفهومی برای رسیدن به تولید علم است، یک فرآیند جهت دار از حرکت دانش ­آموزی تا جنبش نرم­ افزاری که ماحصل دانشگاه و تحصیلات تکمیلی خواهد بود. بر اساس فرمایش‎های معظم له در این راستا وظایفی بر نوجوان و جوان ایرانی مترتب است که بر ویژگی‎های آن­ها مبتنی است و خانواده، مدرسه، اجتماع و دانشگاه نیز در این باروری تاثیر تعیین کننده­ای خواهند داشت.

در این کتاب در سه فصل مجزا به ارائه بیانات ایشان پرداخته شده است. فصل اول شامل بیان ویژگی ­های نوجوان و جوان ایرانی و فصل دوم شامل انتظارات مقام معظم رهبری از نوجوان و جوان ایرانی در راستای حرکت علمی و فصل سوم شامل توصیه‎ها و انتظارات ایشان از اجتماع، مدرسه و دانشگاه و تبیین وظایف آنان است.تولید علم در گرو داشتن نیروی جوان و زبده است و داشتن نیروی جوان یعنی مهیا بودن شرایط برای تولید علم.

این کتاب مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در قالب یک مدل مفهومی برای رسیدن به تولید علم است، یک فرآیند جهت دار از حرکت دانش ­آموزی تا جنبش نرم ­افزاری که ماحصل دانشگاه و تحصیلات تکمیلی خواهد بود. بر اساس فرمایش‎های معظم له در این راستا وظایفی بر نوجوان و جوان ایرانی مترتب است که بر ویژگی‎های آن ­ها مبتنی است و خانواده، مدرسه، اجتماع و دانشگاه نیز در این باروری تاثیر تعیین کننده ­ای خواهند داشت. در این کتاب در سه فصل مجزا به ارائه بیانات ایشان پرداخته شده است.

فصل اول شامل بیان ویژگی ­های نوجوان و جوان ایرانی
و فصل دوم شامل انتظارات مقام معظم رهبری از نوجوان و جوان ایرانی در راستای حرکت علمی
و فصل سوم شامل توصیه‎ها و انتظارات ایشان از اجتماع، مدرسه و دانشگاه و تبیین وظایف آنان است.
صفحات کتاب :
208
کنگره :
DSR1691‏‫‬‮‭/ت93 1395
دیویی :
955/0844‬
کتابشناسی ملی :
4290433
شابک :
978-600-8200-34-5
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه توقف ممنوع 1