کتاب قصه ما مثل شد جلد ۱ pdf و چاپی

صد و ده قصه مثل برای نوجوانان

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,500
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
140,000
30%
ت 98,000
نظر شما چیست؟

کتاب قصه ما مثل شد 1، جلد اول مجموعه قصه ما مثل شده است. در این مجموعه محمد میرکیانی، مجموعه‌ای از داستان‌های ایرانی را که در گذر زمان تبدیل به یک ضرب‌المثل شده است را گردآورده است. محمدحسین صلواتیان نیز تصویرگری این کتاب را بر عهده داشته است. انتشارات به نشر، ناشر این مجموعه می باشد.

معرفی قصه ما مثل شد جلد ۱

مجموعه قصه ما مثل شد، قصه مثل‌های بسیاری را برای کودکان در خود دارد. بعضی از این داستان‌ها از زندگی بزرگان دین و برخی از نوشته‌ها و آثار ادبی است و برخی دیگر از داستان‌های عامیانه و شفاهی برآمده. خواندن داستان ضرب‌المثل‌ها به کودکان کمک می‌کند اطلاعات عمومی‌شان را بالا ببرند و با آگاهی از این جملات کوتاه و پر معنا استفاده کنند.
مجموعه قصه ما مثل شد هم به کودکان آموزش می‌دهد و هم داستانی جذاب برای آن‌ها روایت می‌کند به همین دلیل برای مربیان و معلمان که قصد آموزش دارند هم مفید است.

خلاصه قصه ما مثل شد جلد ۱

در سرزمین ما ایران قصه‌های خواندنی و دلپذیر که از روزگاران گذشته به یادگار مانده بسیار است؛ ولی قصه‌هایی که مَثَل شده اند، طعم و مزۀ دیگری دارند.این قصه‌های شیرین و شنیدنی، سرگذشت و زندگی نامۀ بعضی از مثل‌هاست. با این حال هیچ‌کس نمی‌داند قصۀ مثل‌ها از کجا آمده اند، هر چند که بعضی از این قصه‌ها سرگذشت روشنی دارند.
آدمها، ماجراها، فضاها و آن چه که در این قصه‌ها گفته و شنیده می شود، هیچ وقت از یاد ما نمی‌روند؛ ولی خوب است بدانیم که قصۀ مثل‌ها فقط برای سرگرم شدن گفته نمی‌شوند. با خواندن یا شنیدن قصۀ مثل ها ما با باورها، آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و شکست‌ها و پیروزی‌های مردم این سرزمین بیشتر و بهتر آشنا می‌شویم. نکته ای که پژوهشگران از آن به عنوان ارزش «مردم شناسی » این قصه‌ها یاد می‌کنند.

متن داستان های قصه ما مثل شد

برشی از متن قصه ما مثل شد جلد ۱

خربزه خان؟ آخر مگر چه فرقی دارد که آن مرد دلش نمی خواهد حتی از دانه هایش هم بگذرد، چند قصه آن طرف تر هم «خرمای فردا» را می خوانید و «خنده بادنجان» که خیلی شنیدنی هستند و «آستینی که پلو می خورد» و ... همه مثل ها جالبند؛ اما نمی شود همه را یکی یکی تعریف کرد. خوب، چرا خودتان این مثل های شیرین را نمی خوانید؟

دانلود رایگان قصه ما مثل شد pdf

ناشر مجموعه قصه ما مثل شد، پی دی اف آن را به صورت رایگان عرضه نکرده است، لذا بدیهی است که دانلود رایگان آن باعث تضییع حق نویسنده و ناشر می‌شود.جهت دانلود با صرف هزینه ی اندک، می توانید به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کرده و پس دانلود آن را در کتابخوان فراکتاب مطالعه کنید.

خرید کتاب قصه ما مثل شد

جهت سفارش نسخه چاپی کتاب قصه ما مثل شد، می توانید از طریق سایت و یا نرم‌افزار فراکتاب اقدام به سفارش کنید.

قصه ما مثل شد همه قند و عسل شد

ادامه ضرب المثل قصه ما مثل شد، همه قند و عسل شد می باشد و بسیار مرسوم و رایج است.

تمام قسمت های قصه ما مثل شد

تمام جلد های مجموعه قصه ما مثل شد در مجموعه فراکتاب به دو صورت نسخه دیجیتالی و چاپی موجود می‌باشد.

دانلود مجموعه کامل قصه ما مثل شد

جهت دانلود مجموعه قصه ما مثل شد، هر جلد به صورت جداگانه، می توانید با صرف هزینه ی اندک، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کرده و پس دانلود آن را در کتابخوان فراکتاب مطالعه کنید.

خرید کتاب قصه ما مثل شد جلد ۱

جهت خرید نسخه چاپی این جلد می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب اقدام به سفارش کنید. 

کارتون قصه ما مثل شد

شبکه پویا انیمیشنی با عنوان قصه ما مثل شد در حال پخش برای کودک و نوجوان دارد که مخاطبین زیادی پیدا کرده است.

دانلود کتاب قصه ما مثل شد

جهت دانلود کتاب قصه ما مثل شد، هر جلد به صورت جداگانه، می توانید با صرف هزینه ی اندک، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کرده و پس دانلود آن را در کتابخوان فراکتاب مطالعه کنید.

دانلود کتاب قصه ما مثل شد

مشخصات کتاب قصه ما مثل شد 1 در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: به نشر
نویسنده: محمد میرکیانی
تعداد صفحه: 116
موضوع: داستان کوتاه
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه

دیویی :
‫‭[ج]398‮فا‬
کتابشناسی ملی :
4535547
شابک :
978-964-0226-14-8
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
542
کنگره :
‫‬‮‭PIR3996‫‮‭/م94ق6 1395‬

کتاب های مشابه قصه ما مثل شد 1