امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 17,500
خرید چاپی
40,000
15%
ت 34,000
نظر شما چیست؟

کتاب عروسک کج و کوله به قلم کلر ژوبرت و تصویرگری طیبه توسلی با محتوای اعتقادی_مذهبی به بحث شکر می پردازد. انتشارات به نشر این اثر را چاپ و منتشر کرده است.

معرفی کتاب عروسک کج و کوله

کلر ؤوبرت در مجموعه داسـتان های شکر خدا که یکی از کتاب هایش عروسک کج و کوله است، با زبان کودکانه به کودک و نوجوان می آموزد که در همه حال باید قدر داشته های خود را بدانیم و شکرگزار ایزد منان باشیم.
کتاب عروسک کج و کوله از سـه داستان با عنوان های برگ موشی، عروسک کج و کوله و قول قول تشکیل شده است و در هر کدام از این داستان ها به نحوی شکرگزاری از خداوند به تصویر کشیده شده است.

برشی از متن کتاب عروسک کج و کوله

موشیکو یک برگ خشک برداشت و گفت: «الآن یک موش قشنگ درست می کنم. «با دندان های ریز و تیزش، دور برگ را جوید تا شکل موش بامزه ای درست شد. ولی همین که برگ را جلوی دوستانش گذاشت، بچّه موش سربه هوای همسایه از روی برگ دوید و برگ موشی خراب شد.
موشیکو عصبانی شد، قرمز و اخمو شد و دنبال بچه موش پرید. سنجابک زود دم موشیکو را گرفت و پرسید: «کجا؟» موشیکو فریاد کشید: «می خواهم سبیلش را محکم بکشم و دُمش را گره بزنم!»
سنجابک گفت: «این فکر خوبی است. ولی بابابزرگم یادم داده وقتی عصبانی ام، چند تا نفس بلند بکشم، این طوری تو هم بلدی؟»
موشیکو چند تا نفس بلند کشید و بعد سعی کرد دمش را آزاد کند. ولی سنجابک آن را محکم گرفته بود. موشیکو کمی یواش تر فریاد کشید: «ولم کن! می خواهم سبیلش را بکشم و دمش را گره بزنم!»
خرگوشک گفت: «این فکر خوبی است. ولی مامانم یادم داده وقتی عصبانی ام، کمی بالا و پایین بپرم، این طوری. ببینم، تو هم بلدی؟»
موشیکو چند بار بالا و پایین پرید و بعد سعی کرد دمش را آزاد کند، ولی نتوانست.
بچه قورباغه گفت: «بابام یادم داده وقتی عصبانی ام، صورتم را با آب سرد خیس کنم.» آن وقت برگ بزرگی را پر از آب کرد و برای موشیکو آورد.
موشیکو کمی آب به صورتش زد و به سنجابک گفت: «بگذار بروم، فقط می خواهم سبیلش را گره بزنم.»

خرید کتاب عروسک کج و کوله

نسخه چاپی کتاب عروسک کج و کوله را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب با تخفیف خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

خرید کتابهای کلر ژوبرت

در فراکتاب خرید کتاب عروسک کج و کوله کلر ژوبرت و سایر کتاب‌های ایشان را با تخفیف انجام دهید.

دانلود کتاب عروسک کج و کوله

نسخه الکترونیک کتاب عروسک کج و کوله را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و پس از دانلود آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

دانلود کتاب عروسک کج و کوله

صفحات کتاب :
24
دیویی :
‭۸‮فا‬۳‬‭ ژ۵۹ع ۱۳۹۷‬
کتابشناسی ملی :
5327477
شابک :
978-964-02-3024-4‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه عروسک کج و کوله