امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
خرید چاپی
40,000
10%
ت 36,000
نظر شما چیست؟

کتاب مسابقه کوفته پزی یکی از داستان‌های مجموعه کتاب داستان های تخیلی با مفاهیم قرآنی است که توسط خانم کلر ژوبرت نوشته و تصویرگری شده است. این کتاب توسط به نشر منتشر و چاپ شده است.

معرفی کتاب مسابقه کوفته پزی

کلر ژوبرت در این کتاب از زبان حیوانات داستان جالب و پندآموزی را برای بچه ها روایت می کند و از این طریق و ارتباط گیری به شیوه تخیل و داستان و قصه، مفاهیم ارزشمند قرآنی را به کودکان آموزش می دهد. 

مسابقه کوفته پزی یک از داستان‌های مجوعه داستان‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی است که نویسنده در آن به موضوعاتی چون دروغگویی، امانتداری، دوستی، عذرخواهی، غرور و تکبر، آشتی و ... پرداخته است. این مجموعه کتاب با نویسندگی کلر ژوبرت را به نشر منتشر کرده است و نسخه چاپی و الکترونیک آن در فراکتاب عرضه شده است.

برشی از متن کتاب مسابقه کوفته پزی


دم پنبه منتظر شد. کمی بعد خانم خرسه گفت: «چند دقیقه ی دیگر نتیجه را اعلام می کنـم. تازه یک جایزه ی مخصـوص هم گذاشته ام که بعـد می فهـمید برای چیست. ولی ببینم... شرط مسابقه را که یادتان بوده؟»
بچه ها یک صدا فریاد زدند: « ببببببله!»
ولی دم پنبه ساکت ماند و توی دلش آه کشید. شرط مسابقه این بود که هر کس خودش کوفته اش را درست کند، بدون کمک بزرگ ترها. دم پنبه هم خودش کوفته اش را درست کرده بود. مادربزرگ فقط یک ذرّه کمکش کرده بود. اما دم پنبه نتوانسته بود با خیال راحت فریاد بزند: «بَببببببله!» و خیلی ناراحت بود. فکر کرد کاش کوفته اش را واقعاً تنها درست کرده بود...

...

دم پنیه قابلمه‌ی کوچکش را برداشت و توی دشت راه افتاد. خیلی دلش می‌خواست در مسابقه‌ی کوفته پزی بچه‌های جنگل جایزه ببرد. نه جایزه‌ی بزرگ‌ترین کوفته که حتما مال بچه خرس‌ها می‌شد. نه جایزه‌ی کوچک‌ترین کوفته که حتما به مورچه‌ها می‌رسید و نه حتی خوشگل‌ترین کوفته، چون کوفته‌اش کج و کوله شده بود. ولی شاید ...
دم پنبه با خودش گفت: «سبزی‌های مخصوص مادربزرگ بوی خیلی خوبی می‌دهندو شاید جایزه‌ی خوشبوترین یا خوشمزه‌ترین کوفته را به من بدهند؟»

خرید کتاب مسابقه کوفته پزی

نسخه ی چاپی کتاب مسابقه کوفته پزی را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب با تخفیف خریداری کنید و به دلبندانتان هدیه بدهید.

خرید کتابهای کلر ژوبرت

در فراکتاب خرید کتاب مسابقه کوفته پزی کلر ژوبرت و سایر کتاب‌های ایشان را با تخفیف انجام دهید.

دانلود کتاب مسابقه کوفته پزی

نسخه الکترونیک کتاب مسابقه کوفته پزی را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس آن را در کتابخوان فراکتاب برای کودکان دلبندتان بخوانید.

دانلود کتاب مسابقه کوفته پزی

دیویی :
دا590ژ59مس 1395
شابک :
9789640223796

کتاب های مشابه مسابقه کوفته پزی