امتیاز
5 / 5.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب از بی کران

در کتاب‌ از بی کران، در مورد چند‌نمونه از شاخص‌های شخصیت‌ حضرت علی (علیه‌السلام) که همه ی ما کم و بیش در موردش می دانیم، ولی بخاطر یادآوری و ذکر این شاخص ها، که فقط مختص به ایشان می باشد، بحث کرده ایم.

در طول تاریخ تا عصر حاضر هیچ شخصیتی پیدا نشده است و در آینده نیز پیدا  نخواهد شد که مثل حضرت علی(علیه‌السلام)باشد؛ به طور کلی در مورد تولد و شجاعت و قدرت و فصاحت و بلاغت بی نظیر امام علی (علیه‌السلام) بحث و گفتگو شده است و به استناد به روایات و تاریخ نویسان مقدار قطره ی اندکی از این دریای عظیم را تصریح کرده ایم.

گزیده کتاب از بی کران

ماموران قریش، درحالی که دست‌هایشان برقبضه شمشیر بود، منتظرلحظه‌ ای بودند که همگی به خانه وحی یورش آورند و خون پیامبر راکه در بسترش آرمیده است بریزند.
آنان ازشکاف در به خوابگاه پیامبر(صلی الله علیه وآله و سلم وسلم) می نگریستند و از فرط فرح در پوست نمی گنجیدند و تصور می کردند که به زودی به آخرین آرزوی خود خواهند رسید. ولی علی(علیه‌السلام)  با قلبی مطمئن و خاطری آرام، در خوابگاه پیامبر (صلی الله علیه وآله و سلم) دراز کشیده بود، زیرا می دانست که خداوند پیامبر(صلی الله علیه وآله وسلم) خود رانجات داده است.
.



کتابشناسی ملی :
8900381
شابک :
978-622-5905-37-5
سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
86
کنگره :
BP۳۷‮‬
دیویی :
۲۹۷/۹۵۱‮‬

کتاب های مشابه از بی کران