کتاب 25 اشتباه تعمیرکاران تلفن همراه و راه های اجتناب از آن ها pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 25 اشتباه تعمیرکاران تلفن همراهو راه های اجتناب از آن‌ها

یک ساعت مطالعه این کتاب مساوی است با کسب تجربه چندین سال کار تعمیرات تلفن همراه. مطالعه این کتاب، شما را دررسیدن به اهداف مالی خود با سرعت بیشتر کمک خواهد کرد.

حدود سه دهه از ورود گوشی‌های موبایل به کشور می‌گذرد و اکنون تقریباً عضو لاینفک از زندگی همه ما گردیده است. فنّاوری تلفن همراه هر روز در حال تغییر است و با گسترش کاربرد آن در زندگی شخصی و کاری افراد، باعث ایجاد گرایشی به یک شاخه از کار تخصصی و فنی بانام «تعمیرات تلفن همراه» گردیده است و تعداد زیادی از جوانان علاقه‌مند جامعه ما را به سمت خود کشیده است.

چه بسیار جوانان بااستعدادی که وارد عرصه یادگیری این حرفه شده‌اند و پس از یادگیری و گرفتن مدارک مربوطه، متأسفانه به علت عدم اطلاع و آموزش صحیح، یا جرأت وارد شدن به بازار کار را نداشته و از ادامه کار منصرف شدند و یا به دلیل عدم آشنایی با رموز و ترفندها و عدم رعایت نکات کاربردی، مرتکب اشتباه شده و در مسیر راه از کار زده شده و به‌سوی مشاغل دیگر رفته‌اند و بدین صورت تنها وقت و سرمایه خود را ازدست‌داده‌اند.

به‌جرأت می‌توان گفت که تعمیرات تلفن همراه یکی از به روزترین و پردرآمدترین مشاغل روز جوامع امروزی است، به شرط اینکه اصولی و کاربردی و با آموزش درست وارد این حرفه شوید.

مخاطب این کتاب، دوستانی هستند که دوره‌های مقدماتی و پیشرفته تعمیرات تلفن همراه را پشت سر گذاشته و مدارک فنی و حرفه‌ای خود را دریافت کرده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم از اتحادیه تلفن همراه شهر خود، آماده ورود به بازار کار می‌باشند.

مطالب این کتاب که حاصل تجربه چندین سال فعالیت در این حرفه است، شما را برای رسیدن به اهداف مالی خود کمک خواهد کرد و با رعایت نکات و پرهیز از اشتباهات رایج در این حرفه، لذت کار را برای شما دوچندان خواهد کرد.

در نگارش این کتاب سعی شده است که با زبانی ساده و به ‌دور از اصطلاحات پیچیده، تجربیات خود و سایر همکاران را به اشتراک بگذاریم و به‌صورتی تنظیم گردیده است که خواننده بتواند با حداقل زمان ممکن، نزدیک به یک ساعت، تمام مطالب را بخواند و در ذهن خود بسپارد.

ازآنجایی‌که هیچ انسانی کامل نیست لذا از اساتید محترم، دوستان و همکاران عزیز درخواست می‌شود که در صورت مشاهده نقص و کاستی در نگارش، از طریق راه‌های ارتباطی که در همین کتاب آورده شده، ما را مطلع نموده تا در نگارش و چاپ‌های جدید با کمک شما، این نوشته را کامل‌تر نماییم. و به وظیفه انسانی و شرعی خود که همانا خدمت به هم نوع خود است عمل کرده باشیم.

در انتها تشکر می‌کنم از استاد گران‌قدر و عزیز، جناب آقای دکتر حسین شیرمحمدی که عامل اصلی در پژوهش و نگارش این کتاب بوده‌اند و همچنین از توصیه‌های دوست عزیز جناب مهندس مهدی ملکی مبتکر و مؤسس مدارس مهارت محور کودک ماهر، جناب مهندس محمد عطاران مدیریت محترم آموزشگاه رادمان، مهندس احمد برادران دوست و همکار گرامی، مهندس مهدی زینلی و تمام دوستانی که به‌نوعی در نگارش این کتاب سهیم می‌باشند و یاد می‌کنم از مرحوم حمید یحیایی دوست جوان و همکار عزیزم، روحش شاد.

من مطمئن هستم که این کتاب می‌تواند راهنمای جامعی برای شما در این مسیر باشد.

کتابشناسی ملی :
9055432
شابک :
9786223102967
سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
70
کنگره :
HF۵۳۸۷‬‬
دیویی :
‏‫‬‮‭۱۷۴/۴

کتاب های مشابه 25 اشتباه تعمیرکاران تلفن همراه و راه های اجتناب از آن ها