نظر شما چیست؟
«نقدنامه اقتصاد (۲)» یکی از کتب مجموعه نقدنامه های شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی است. این مجموعه، تنها مجموعه علمی و دانشگاهی است که سیزده گروه علمی و تخصصی را که ناظر بر رشته های مختلف علوم انسانی در دانشگاه است، سامان دهی می کند و بیش از بیست سال سابقه فعالیت در زمینه بررسی، تحلیل، ارزیابی و نقد متون و کتب علوم انسانی را دارد. سیاست اصلی این شورا، کمک به رشد تفکر انتقادی در تولید آثار علمی و دانشگاهی است؛ زیرا تولید علم در حوزۀ علوم انسانی بدون نقد وضعیت موجود و به ویژه نقد کتب درسی و دانشگاهی و منابع علمی حوزه علوم انسانی امکان پذیر نیست.

هر نقدنامه این مجموعه، خلاصه ای از جمع بندی نهایی داوری های علمی دربارۀ یک کتاب را در برمی گیرد و محتوای آن در فرایند نقد متون فراهم می گردد؛ فرایندی که از برگزاری جلسات علمی گروه تا گزینش متن درسی و انتخاب داوران و ارسال فرم های داوری و گردآوری و جمع بندی نتایج کار، روندی زمانمند و متکی به کار گروهی است.

مجموعه حاضر با عنوان «نقدنامه گروه تخصصی اقتصاد»، یکی از دستاوردهای علمی و محصولات کار انتقادی گروه های «شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی» است که در روند همکاری نزدیک سه حلقه «شورای مرکزی»، «گروه تخصصی» و «دبیرخانه شورا» حاصل شده است.
کتابشناسی ملی :
5118155
شابک :
978-964-426-972-1‬
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
469
کنگره :
HB۱۸۰‭‬ ‭/ف۲‏‫‭‮‭‏‫‬‮‭م۹۵ ۱۳۹۷
دیویی :
330

کتاب های مشابه نقدنامه اقتصاد 2