امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 23,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خودآموز تعبیر خواب (حرف ب)

دنیای خواب همان دنیایی است که نمی دانیم کجاست؟ نه مجازی است و نه حقیقی؛ ترکیبی مبهم از واقعیت و تخیل است. بعضی وقت‌ها انسان می‌شویم، بعضی وقت‌ها هم بی اختیار و بی هویت.  در حقیقت خواب ،عالم گنگ و پنهانی است. شگفت وپرمعناست. عالم عجیب وغریب است. ما انسانها تا به خواب عمیق فرو نرویم نمی‌توانیم رویا و کابوس ببینیم. بر اساس بررسی‌های امواج مغزی از طریق دستگاه الکتروآلفانسوگرام این اتفاق معمولا در مراحلی رخ می‌دهد که ساعاتی از خوابمان گذشته باشد، افراد در این مرحله تصاویر و داستان‌هایی را می‌بینند برخی خواب‌ها انسان را مدت‌ها به فکر فرو می‌برند و شاید تا ماه‌ها در ذهن انسان بماند. برخی معتقدند که تمامی خواب‌ها قابل تعبیر هستند و بعضی دیگر می‌گویند که تنها خواب‌های هدفمند و با انگیزه، حامل پیام یا آگاهی بخش هستند. یعنی تنها خواب‌هایی که اغلب پس از استراحت کامل بدن، در ساعات آخر شب دیده می‌شود.

اما تعبیر خواب کاری بسیار مهم است و نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت. سلاطین و پادشاهان نیز از دیرباز در دربار خود افرادی را برای تعبیر رویاها وکابوس های خود استخدام می کردند تا پرده از اسرار ضمیر خود بردارند. گاهی مضمون خواب به حدی شیرین است که نیازی به تعبیر آن نمی بینیم، اما گاهی خواب ها تا حدی ترسناک و اضطراب آورندکه مایلیم بدانیم این خواب وحشتناک قرار است چه مفهومی داشته باشد. کتاب صوتی "خودآموز تعبیر خواب"به کسانی که به تعبیر خوابشان علاقمندند یاری می کند تا هر آنچه را که در خواب دیده اند براحتی تعبیر نمایند. در این کتاب صوتی تمام کلماتی که با 32 حرف الفبای فارسی تشکیل شده اند تعبیرخوابشان بیان گشته است. این تعابیر را می توانید در کتابخانه صوتی خود همیشه همراه داشته و در هرلحظه خوابتان را تعبیر کنید.

شایان ذکر است کتاب صوتی "خودآموز تعبیر خواب" در مجموعه ای 32 جلدی تهیه شده است که هر حرف الفبا آن بصورت یک کتاب مستقل می باشد. در ترک اول هر کتاب فهرستی از واژه هایی که تعبیرشان به ترتیب بیان شده است را خواهید شنید.

در این کتاب صوتی تعبیر خواب  "حرف ب " را با صدای سرکار خانم پروین کرمی خواهید شنید. تعبیرخواب "136" کلمه همچون بازار، بابانوئل، بازداشتگاه، بچه، بستنی، بلندگو، بیمه، بیمارستان، بیلیارد، بوقلمون، بودا، بشقاب، بید، بنزین، برنز و ..... در این کتاب آورده شده است. امیدواریم این کتاب مورد پسندتان قرار گیرد و همراه خوبی برایتان باشد.

صفحات کتاب :
683
کنگره :
BF۱۰۹۸‭‬/‭ف۲‏‫‬‭‬‭ر۶ ۱۳۹۶
دیویی :
۱۳۵/۳
کتابشناسی ملی :
2715858
شابک :
978-964-328-780-1
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه خودآموزتعبیرخواب (حرف ب)