کتاب اقدامات دولت های ایران در طول جنگ جهانی دوم (دولت های خنثی)/ جلد اول pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اقدامات دولت‌های ایران در طول جنگ جهانی دوم (دولت‌های خنثی)/ جلد اول

کتاب اقدامات دولت‌های ایران در طول جنگ جهانی دوم (دولت‌های خنثی) به بررسی اقدامات دولت های ایران در طول جنگ جهانی دوم می پردازد.

روز 10 شهریور 1318 شمسی برابر با اول سپتامبر 1939 میلادی به دنبال هجوم آلمان به لهستان جنگ دوم جهانی آغاز شد و ورود کشورهای فرانسه و انگلستان، موجب گسترش جنگ گردید؛ جنگی که تمامی جهان را در کام خود فروبرد. کشور ایران نیز از آتش این جنگ بی نصیب نماند و دو سال پس از شروع جنگ، ایران نیز عملاً درگیر جنگ شد و در شهریور 1320 به اشغال قوای متفق درآمد. کشور ایران که بعد از گذران دوران پرتشنج تلاش برای بدست آوردن مشروطیت گرفتار دولتی دیکتاتور شده بود اکنون می بایست گرمای آتش جنگ جهانی را نیز احساس می کرد. تاریخ معاصر ایران سرشار از تحولات و دگرگونی های اساسی است که ارزیابی و فهم عمیق این تحولات، مستلزم نگریستن آنها از زوایای مختلف است.

گزیده کتاب اقدامات دولت‌های ایران در طول جنگ جهانی دوم (دولت‌های خنثی)/ جلد اول

صفحات کتاب :
219
کنگره :
DSR۱۵۰۲/۵
دیویی :
۹۵۵/۰۸۲۴
کتابشناسی ملی :
6080790
شابک :
978-622-6812-07-8
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه اقدامات دولت های ایران در طول جنگ جهانی دوم (دولت های خنثی)/ جلد اول

فراکتاب، فروشگاه آنلاین کتاب در انواع مختلف چاپی، صوتی و الکترونیکی

فروش کتابهای چاپی با تخفیف ویژه و ارسال رایگان به سراسر کشور (برای خریدهای بالاتر از 350 هزار تومان) انجام می‌گیرد. همچنین امکان خرید قانونی و دانلود هزاران کتاب صوتی و الکترونیکی در اپلیکیشن فراکتاب به صورت رایگان و یا با حدود قیمت 30% تا 50% قیمت نسخه چاپی، امکان پذیر می‌باشد. با فراکتاب در هر زمان و مکانی لذت مطالعه را تجربه کنید.

ایمیل : [javascript protected email address]

آدرس: مشهد- خیابان دانشگاه - بین دانشگاه ۱۰ و ۱۲ - پلاک ۲۳۸ - طبقه دوم