کتاب داستان درباره حجاب

برای کودکان

امتیاز
5 / 0.0
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
237,000
15%
ت 201,450
نظر شما چیست؟

لینالونا

تربیت و آموزش مفاهیم اخلاقی یکی از دغدغه‌های والدین است. آن‌ها دوست دارند که مهارت‌های اجتماعی و ارزش‌های اخلاقی را به خوبی به کودکانشان آموزش بدهند. کتاب‌های متناسب با کودک یکی از روش‌های انتقال این مفاهیم به کودکان است. این کتاب‌ها با زبانی ساده همراه با تصاویر، نقش پررنگی در پرورش کودکان دارند، به‌خصوص اگر برپایه‌ی قرآن و ارزش‌های اسلامی نوشته شده باشند. داستان لینالونا از جمله‌ی این کتاب‌هاست که به زبانی ساده درباره‌ی حجاب برای کودکان نوشته شده است.
داستان لینالونا درباره‌ی ماجرای دوستی یک دختر خردسال با آدم کوچولویی به اسم لینالوناست. این داستان فانتزی به زبانی کودکانه از مسئله‌ی حجاب می‌گوید. دوستی دخترک و لینالونا و صحبت‌های آن‌ دو درباره‌ی حجاب با قلمی روان و زیبا این امکان را به مخاطب کم سن و سال خود می‌دهد تا بدون استفاده از کلمات قلمبه‌سلمبه با ارزش حجاب آشنا شود.
نویسنده با تصویرهای زیبا و رویایی کتاب که با رنگ‌هایی متنوع و چشم‌نواز کشیده شده‌اند، بر جذابیت متن افزوده است.

نیم وجبی ها

کتاب داستانی «نیم وجبی ها» برای آشنا کردن خردسالان و کودکان با حجاب و ابزارهای مرتبط با حجاب منتشر شده است. حمیده رضایی، در پنج داستان کوتاه به سراغ ملزومات حجاب رفته است و حجاب را از نگاه آن ها برای بچه ها قصه گویی کرده است. این پنج داستان هر کدام داستان یکی از اشیاء مربوط به حجاب مثل چادر، لباس بلند، پارچه چادر و حجاب و کش چادر را وارد دنیای کودکانه و داستانی کرده است تا بچه ها با کمک قوه تخیل خودشان ارتباط بهتری با ارزشمندی و جایگاه حجاب پیدا کنند.

قصه های حنانه

هدیه ی جشن تکلیف یکی از کتاب های مجموعه دوازده جلدی قصه های حنانه از علی باباجانی برای کودکان است.این مجموعه کتاب با هدف آشنا کردن کودکان با سبک زندگی ایرانی تهیه شده است و هدیه جشن تکلیف مختص موضوع حجاب است.

شخصیت اصلی این کتاب دختری به اسم حنانه، همسن فرزند کوچک شماست که در ابتدای کتاب چیز زیادی از حجاب، نماز، مفاهیم دینی و مفاهیم اخلاقی نمی داند، اما ماجرای جشن تکلیف در مدرسه باعث می‌شود که با شیرینی و جذابیت از همه چیز باخبر بشود.

کتاب های مشابه کتاب داستان درباره حجاب