امتیاز
5 / 3.0
خرید چاپی
297,000
10%
ت 267,300
نظر شما چیست؟

مجموعه چهار جلدی از نو با تو نوشته، حجت الاسلام والمسلمین محسن عباسی ولدی و توسط انتشارات آیین فطرت، به چاپ رسیده است. در این مجموعه، عوامل تزلزل بیان خانواده و راهکار های پیشگیری از طلاق، به صورت دقیق، بررسی شده است.

خلاصه مجموعه کتاب از نو با تو

ازدواج، امری مهم و حیاتی برای بقا و تکامل بشریت است. حالا ما باید در رابطه با این امر مهم اطلاعاتی را بدست بیاوریم. مجموعه چهار، جلدی از نو با تو نوشته حجت الاسلام والمسلمین محسن عباسی ولدی، مجموعه است که به ما راهکار هایی برای بهتر زیستن میدهد؛ این مجموعه حاصل ۱۰۶ قسمت از برنامه رادیویی (رادیو پرسمان خانواده) در رادیو معارف است، این برنامه با مشارکت جدی و تاثیر گذار شنوندگان توانست، دلایل طلاق را به صورت زیر لایه ای بررسی نماید.

خلاصه کتاب از نو با تو جلد اول

جلد اول با نام (نقطه نه؛ علامت سوال) به این موضوع اشاره میکند، گاهی رفتار های خود ماست که باعث بروز مشکلات بزرگتر میشود؛ پس برای تغییر، بهتر است اول از خودمان شروع کنیم. این کتاب، دفترچه راهنمایی برای تمام زوجینی است، ‌که میخواهند روابط بهتری برای خود و همسرشان بسازند و به سادگی آموزش میدهد که در رابطه با بروز مشکلات، چه رفتارهایی درست و چه رفتار هایی نادرست است.

خلاصه کتاب از نو با تو جلد دوم

جلد دوم، با نام (نقطه ویرگول؛ کمی مکث) درباره ی ارزش گذاری های اخلاقی است. در زندگی مشترک ممکن است، گاهی اوقات کم بیاوریم و خسته شویم، اما باید کمی مکث کنیم، رفتار هایمان را بررسی کنیم و ببینیم نقش ما در زندگی چیست؟ باید برای بهتر شدن زندگی چکار کنیم؟ شما میتوانید جواب این سوالات و سوالات دیگر را در این کتاب، جستجو کنید.

خلاصه کتاب از نو با تو جلد سوم

جلد سوم با نام (پرانتز باز؛ پرانتز نبسته) درباره توجه به اصول اخلاقی بحث میکند، اصولی که اگر به آن ها توجه نشود، بنیان خانواده تضعیف شده و زمینه ساز طلاق میشود. همانطور که از نام کتاب پیدا است؛ گاهی باید برای بهتر شدن زندگی هایمان معترف به عیوب خود شویم. چرا که قطعا، عیوب ما در زندگی مشترکمان، تاثیر گذار است.

خلاصه کتاب از نو با تو جلد چهارم

همان طور که از نام کتاب متوجه میشویم، این کتاب به ما آموزش میدهد چطور، دوباره با همسر خود، روابط سالمی را از سر بگیریم. دوباره خط زدن به این معنا است که در زندگی هر اتفاقی که افتاده را فراموش کنیم و سعی کنیم رابطه بهتری را برای خود و همسرمان بسازیم. شیوه کتاب بدین گونه است؛ اول یک عامل بیان میشود، سپس به سوالات شما درباره آن عامل پاسخ داده میشود.

خواندن این مجموعه را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم  

با توجه به آمار چشمگیر طلاق که میتوان گفت از مرز هشدار عبور کرده و به مرز بحران رسیده، باید زوجین سواد و آگاهی خود را نسبت به زندگی مشترک و پیوند مقدس ازدواج بالا ببرند؛ از این رو خواندن این مجموعه به تمامی زوجین توصیه میشود، تا با توجه به مهارت های آن بتوانند از پس مسائل و مشکلات زندگی راحت تر بر بیایند و همچنین به مجرد هایی که قرار است بزودی ازدواج کنند، تا با توجه به آموزه های کتاب زندگی، خوب و شیرینی را شروع کنند.

درباره نویسنده 

حجت الاسلام والمسلمین محسن عباسی ولدی متولد سال (۱۳۵۵) و فارغ التحصیل دیپلم ریاضی از دبیرستان شهدای کرج است. ایشان در پاییز سال ۷۳ در قم دروس حوزه علمیه را شروع کرده و دارای مدرک سطح سه کارشناسی ارشد از رشته فقه و اصول هستند. ایشان نویسنده مجموعه های دیگری مثل: ریحانه خدا، تا ساحل آرامش و نیم دیگر ما هستند.

دانلود پی دی اف کتاب از نو با تو

پی دی اف این مجموعه، هنوز تهیه نشده است، شما میتوانید نسخه چاپی آن را از فراکتاب تهیه کرده؛ بخوانید و لذت ببرید.

مشخصات کتاب از نو با تو را در جدول زیر مشاهده میکنید:

مشخصات
ناشر: آیین فطرت
نویسنده: محسن عباسی ولدی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 1379
موضوع: زوجین

صفحات کتاب :
1379
کنگره :
HQ666
دیویی :
306/850955
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه از نو با تو (4 جلدی)