امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
نظر شما چیست؟

در همسایگی گلوله ها

حدود چهار سال پس از شروع بحران در کشور سوریه دامنه جنگ به شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا کشیده شد. گروه‌‏های تروریستی که در سوریه و با پشتیبانی تمام عیار کشورهای غربی فعال شده بودند برایشان کشتار مسلمان و غیرمسلمان هیچ فرقی نداشت. در برخورد با شیعیان سوریه، خوی وحشیانه‌ی خود را بیش از هر زمان دیگری نشان دادند و درمقابل دیدگان سازمان های حقوق بشر فجایع انسانی زیادی را در شهرهای فوعه،کفریا، نبل و الزهرا رقم زدند.

شهرهای فوعه وکفریا در استان ادلب و در شمال غرب کشور سوریه قرار دارند. این دو شهر در آن زمان مجموعاً ۵۰ هزار نفر جمعیت داشتند که تصرف این دو شهر برای تروریست‏‌ها و حامیان آنها از اهمیت زیادی برخوردار بود و به منزله تصرف کامل ادلب به شمار می رفت. از آنجایی که ادلب دارای مرز مشترک با ترکیه است، تصرف کامل این استان می‏‌توانست سبب تقویت موقعیت تروریست‌ها در سوریه شود زیرا استان ادلب از جنوب به استان حماه، از غرب به استان لاذقیه و از شرق به استان حلب متصل می‌شود و این موقعیت جغرافیایی اهمیت ویژه‌ای به این استان و شهرها و مناطق مختلف آن داده است.

صفحات کتاب :
112
کنگره :
DS۹۸/۶‬
دیویی :
۹۵۶/۹۱۰۴۲‬
کتابشناسی ملی :
8964671
شابک :
9786222851743
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه در همسایگی گلوله ها

فراکتاب، فروشگاه آنلاین کتاب در انواع مختلف چاپی، صوتی و الکترونیکی

فروش کتابهای چاپی با تخفیف ویژه و ارسال رایگان به سراسر کشور (برای خریدهای بالاتر از 350 هزار تومان) انجام می‌گیرد. همچنین امکان خرید قانونی و دانلود هزاران کتاب صوتی و الکترونیکی در اپلیکیشن فراکتاب به صورت رایگان و یا با حدود قیمت 30% تا 50% قیمت نسخه چاپی، امکان پذیر می‌باشد. با فراکتاب در هر زمان و مکانی لذت مطالعه را تجربه کنید.

ایمیل : [javascript protected email address]

آدرس: مشهد- خیابان دانشگاه - بین دانشگاه ۱۰ و ۱۲ - پلاک ۲۳۸ - طبقه دوم