نظر دیگران

نظر شما چیست؟

این کتاب داستان پسری به نام میثم را روایت می‌کند که در قبیله‌ای جنگجو و مبارز در زمان حکومت امیرالمومنین علیه السلام و در شهر کوفه زندگی می‌کند اما از اینکه شمشیر به دستش بگیرد می‌ترسد. کتاب میثم و شهر ترس های ممنوعه نوشته ی احمدرضا امیری سامانی و مرضیه مولوی و تصویرگری مرتضی محمد و با ویراستاری بنفشه رسولیان می باشد. این کتاب که در دسته رمان های مصور قرار می گیرد، توسط نشر رویا پردازان (کمیکا) و با همکاری نشر مهرستان منتشر شده است.

معرفی کتاب میثم و شهر ترس های ممنوعه

کتاب میثم و شهر ترس های ممنوعه برای بچه‌هایی نوشته شده که می‌ترسند. اما از ترسشان فرار نمی‌کنند بلکه با آن مواجه می‌شوند. این کتاب داستان پسری به نام میثم را روایت می‌کند که در قبیله‌ای جنگجو و مبارز زندگی می‌کند اما از اینکه شمشیر به دستش بگیرد می‌ترسد. آن هم در میان مردمی که انگار از هیچ چیزی نمی‌ترسند. در این داستان مصور می‌خوانید که میثم چطور با ترس‌هایش مواجه می‌شود.
این کتاب حاوی اطلاعات بسیار خوب برای تمام کودکانی است که می خواهیم با معرفت و آگاهی نسبت به اهل بیت (علیهم السلام) رشد پیدا کنند.

میثم و شهر ترس های ممنوعه

خلاصه کتاب میثم و شهر ترس های ممنوعه

میثم و شهر ترس های ممنوعه داستان پسر نوجوانی است که به همراه خانواده برای زندگی وارد شهر کوفه می شوند. کوفه ای که تازه تاسیس شده و حالا مرکز خلافت امیرالمومنین است. سال های بسیار حساسی در اسلام است. از سویی معاویه در شام بر علیه حکومت مرکزی سر اعتراض برداشته و از فرامین حضرت علی (علیه السلام) تمکین نمی‌کند و از سوی دیگر برخی افراد در زمان خلفا مال و ثروت به ناحقی جمع کرده‌اند و حالا باید این اموال به بیت المال بازگردد. در این دوران پرالتهاب میثم با برخی از یاران باوفا و حقیقی امیرالمومنین آشنا می‌گردد و درس های فراوانی از آنان می‌آموزد.

مسابقه کتابخوانی کتاب میثم و شهر ترس های ممنوعه

دوره ی جدید از پویش کتاب‌خوانی پویا با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه و نشر مهرستان و انتشارات کمیکا با محوریت کتاب میثم و شهر ترس های ممنوعه ویژه کودکان و نوجوانان از ۱۳ تیرماه شروع شده است. این مسابقه دارای جایزه هایی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

برای شرکت در این پویش کافی است این کتاب را تهیه و به سوالات مسابقه که همراه با کتاب برای شما ارسال می شود، پاسخ داده و طبق شیوه نامه‌ای که در همان برگه درج شده، در مسابقه شرکت کنید.

میثم و شهر ترس های ممنوعه

میثم و شهر ترس های ممنوعه

کتاب میثم و شهر ترس های ممنوعه

خرید کتاب میثم و شهر ترس های ممنوعه

این کتاب را در فراکتاب با تخفیف ویژه خریداری نمایید.

خرید کتاب میثم و شهر ترس های ممنوعه

مشخصات کتاب میثم و شهر ترس های ممنوعه در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: کمیکا
نویسنده: احمدرضا امیری سامانی و مرضیه مولوی
تصویرگر: مرتضی محمد
تعداد صفحه: 255
موضوع: داستان مصور نوجوان
قالب: چاپی با تخفیف ویژه

 

شابک :
‏‫‬‭978-622-7763-55-3
سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
255
کنگره :
‏‫‬‭‬‭PIR4249‬
دیویی :
‏‫‬‭8‮فا‬3/6208
کتابشناسی ملی :
9248410

کتاب های مشابه میثم و شهر ترس های ممنوعه