انتشارات مهرستان

انتشارات مهرستان ناشر کتاب های خانواده با مدیریت علی منتظری از سال 1395 فعالیت خود را به طور رسمی شروع و در زمینه ی ارتقاء فرهنگ خانوادگی تلاش بسیاری کرده است.

معرفی انتشارات مهرستان

مهرستان مخفف "محصولات هنری رسانه ای" است؛ و تنها محصولات ارائه نمی کند بلکه اسم مکانی‌ است برای خانواده، برای اینکه یاد بگیریم چگونه مهر بورزیم. مهرستان انتشاراتی است که در حال اجرای طرحی در همین باب می باشد. در این طرح درصدد آن است که با تأمین ابزارهای حمایتی، در تقویت و توان بخشی خانواده ها بکوشد. مهرستان خود را به عنوان یک فضای پویا و پشتیبانی کننده می داند که سعی می کند در جهت ارتقاء کیفیت زندگی نقشی ایفا ‌کند. این جا با ارائه خدمات گوناگون آموزشی در عرصه های هنری و رسانه ای، می خواهد به ارتقاء فرهنگ و هنر درون خانواده ها کمک کرده باشد.
در همین راستا جهت رسیدن به رسالت خود انتشارات مهرستان در سال 1395 فعالیت خود را در آغاز کرد. از جمله زسالت و اهداف مجموعه مهرستان عبارتند از: تولید، ترویج، ارزشیابی و رتبه بندی آثار در قالب‌ رسانه های مکتوب، تصویری و محصولات فرهنگی هنری به منظور تعالی درون زا و جمعی خانواده در راستای تربیت و تعلیم از طریق پاسخگویی به مهم ترین مسائل خانواده، مبتنی بر تعالیم قرآن و اهل بیت.

آدرس انتشارات مهرستان

اصفهان، خیابان مسجد سید، خیابان آیت الله زاهد، کوچه شمارۀ 15 (شهید رفیعیان)، پلاک 33.

مدیر انتشارات مهرستان

مدیر انتشارات مهرستان علی منتظری، یکی از جوانان پای کار این انتشارات است.

کتاب های انتشارات مهرستان

انتشارات مهرستان کتاب های زیادی در دسته های کودک و نوجوان، خانواده و رمان و ... منتشر کرده است که می‌توانید در قالب های مختلف چاپی، الکترونیک و حتی صوتی آن ها را در مجموعه فراکتاب بیابید. در زیر عناوین بعضی از این کتاب ها را آورده ایم:
کتاب عطر قصه‌های تو، سفری که پرماجرا شد، گدار، دل به دل راه داره، والفور، بچه‌ای که نمی‌خواست آدم باشد و ...

بیشتر