امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب افسانه سهند و سندباد

کتاب افسانه سهند و سندباد که برای گروه سنی نوجوانان نوشته شده، درباره‏ پسرکی است به نام سهند که در یک جزیره زندگی می‏ کند.

روزی سهند در زیر زمین خانه‏ شان کتابی قدیمی و کهنه به ‏نام «افسانه سندباد» پیدا کرده و می‏ خواند، اما وقتی به نیمه آن می‏رسد، متوجه می‏شود بقیه آن وجود ندارد. او هر چه می‏گردد بقیه کتاب را پیدا نمی‏ کند. تا اینکه یک روز پدرش به او می‏ گوید در یکی از شهرک‏ های اطراف بندر کتابفروشی جدیدی بازشده که همه نوع کتابی دارد.

سهند به امید پیدا کردن «افسانه سندباد» همراه پدرش ‏که با تانکر آب به این شهرک‏ ها می‏ برد، می‏ رود. اما در درگیری بین‏ مردم شهرک بر سر آب، ضربه‏ ای به سر سهند می‏ خورد و او بیهوش‏ می‏ شود. سهند ناگهان خود را در فضایی غیر از فضای زندگی خود، در کنار سندباد قهرمان کتابی که خوانده بود، می‏ بیند. پدر سندباد عمران‏شاه، حاکم کشور شرق با برادرش هلاکوشاه حاکم کشور غرب در جنگ می‏ باشد. سندباد مجبور است برای تهیه آب شفابخش برای‏ پدر بیمارش به کوه های کشور غرب برود، او در آنجا با ماموران‏ هلاکوشاه درگیر می‏ شود. سهند در ادامه ماجراها و درگیری‏ های سندباد با ماموران هلاکوشاه، با او همراه می‏ شود و...

صفحات کتاب :
215
کنگره :
PIR8148‭‬ ‭/‮الف‬23‏‫‭س9 1389
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
م‌81-15616
شابک :
978-964-471-738-3
سال نشر :
1389

کتاب های مشابه افسانه سهند و سندباد