امتیاز
5 / 4.5
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 48,000
خرید چاپی
85,000
10%
ت 76,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تولد در سائوپائولو 

کتاب تولد در سائوپائولو نوشتهٔ راضیه مکاریان و به کوشش بهزاد دانشگر است وانتشارات عهد مانا آن را منتشر کرده است. این کتاب درباره خاطرات کامیلا سلستینو، بانوی برزیلی مسلمان شده، است. کتاب، داستان زندگی خانم کامیلا سلستینو است؛ دختری متولد سائوپائولوی برزیل.

او در نوجوانی درگیر سوال های بی پایان و بی پاسخ ذهنش می شود و در قدم نخست و با نرسیدن به پاسخ های خود، با اعتقادات مذهبی خانواده مسیحی اش مخالفت می کند. بعد هم پا به مسیر آتئیست ها می گذارد وتا این که در ۱۷ سالگی، با یک مسلمان آشنا می شود و در ادامه، مسیر زندگی اش کاملا تغییر می کند. نویسنده در این کتاب کوشیده است احساسات و ادراکات خانم سلستینو را در قالب واژه ها به گونه ای بیان کند که مخاطب بیشترین ارتباط را با وقایع برقرار کند. زندگی پرفراز و نشیب و البته تلخ و شیرین خانم کامیلا نکات و آموزه های زیادی دارد که مخاطب خود را برای رسیدن به پایان کتاب، همراهی خواهد کرد.

با خواندن کتاب تولد در سائوپائولو و مرور شرایط زندگی و تغییر مسیر زندگی خانم کامیلا، غیر از اینکه با جذابیت ها و سختی های زندگی یک تازه مسلمان روبه رو می شوید، آموزه های خود را از چشم اندازی نو مرور خواهید کرد.این کتاب ادامه  مجموعه «تولد در لس آنجلس» و «تولد در توکیو» است.

خلاصه کتاب تولد در سائوپائولو 

کامیلا سلستینو در کشور برزیل و در خانواده ای کاتولیک به دنیا آمد. یک بیماری ناشناخته باعث می شود تا مادر کامیلا به شدت رنجور و بیمار گردد و وضع مالی خانواده نیز به خاطر مخارج درمان به شکل قابل توجهی تنزل پیدا کند. با وجود اینکه والدین او افراد معتقد به دین مسیحیت بودند اما همین سختی ها و مشکلات باعث می شود تا کامیلا ایمان خود به خدا را از دست دهد.

او در برهه ای از دوران نوجوانی نسبت به آیین بودا علاقه مند می شود اما کار کردن در یک مغازه که صاحب آن یک شیعه لبنانی است باعث می شود او نسبت به اعمال و عقاید مسلمانان کنجکاو شود و برای یافتن حقیقت چندین کتاب در مورد اسلام را مطالعه کند. او در ادامه با مسجدی در شهر خود آشنا می شود و به دین اسلام می گرود. اما این پایان ماجرا نیست و او به دعوت یک روحانی مبلغ تصمیم می گیرد برای بهتر شناختن دین به ایران سفر کند. سفری که یک تغییر و تحول بزرگ در سرنوشت کامیلا رقم می زند.

شابک :
9786009690763
سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
151
کنگره :
‬‭‭PIR۸۳۶۱
دیویی :
‏‫‭۸‮فا‬۳/۶۲
کتابشناسی ملی :
9153257

کتاب های مشابه تولد در سائوپائولو