امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 93,000
نظر شما چیست؟

کتاب بینوایان جلد دوم نیز نوشته ی نویسنده ی معروف فرانسوی ویکتور هوگو می‌باشد. یکی از مترجم های این کتاب حسینقلی مستعان می‌باشد و انتشارات امیرکبیر آن را منتشر و روانه ی بازار کتاب کرده است.

معرفی کتاب بینوایان جلد ۲

بینوایان یکی از رمان‌های بزرگ قرن نوزدهم برای اولین‌بار در سال 1862 منتشر شد. این رمان با شروع انقلاب فرانسه در سال 1815 و به اوج رسیدن آن در 1832 در پاریس از تمرکز بر زندگی چند شخصیت و فراز و فرود روحی محکوم سابقه داری به‌نام ژان والژان شکل گرفت. بینوایان علاوه بر بررسی تاریخ فرانسه، معماری و طراحی کلان‌شهر پاریس، سیاست‌ها، فلسفه اخلاق، قضاوت‌ها و مذهب، ماهیت عشق را نیز شاه شرح می‌دهد. شاهکار ویکتور هوگو همچنین به محبوبیت بزرگی بر روی صحنه نمایش، تلویزیون و سینما دست یافته است.

خلاصه کتاب بینوایان جلد ۲

جلد دوم کتاب بینوایان که بعضا نام ماریوس را نیز بر آن نهاده اند سه بخش پایانی کتاب بینوایان را در خود جای داده است که نام های این سه بخش عبارتند از:

بخش سوم

بخش چهارم ترانۀ کوچۀ پلومه  حماسۀ کوچۀ سن دُنی

بخش پنجم ژان والژان

هر کدام از این بخش ها نیز با عنوان کتاب دسته بندی شده اند که عنوان بعضی از این کتاب ها را در اینجا آورده ایم:

کتاب اول: جنگ بین چهار دیوار

کتاب هشتم:کاهش شفقی؛ اتاق پایین

کتاب نهم: شب واپسین، بامداد واپسین؛ دلسوزی برای بدبختان، اما گذشت برای خوشبختان

دو بخش دیگر در جلد اول کتاب بینوایان است به نام های:

بخش اول: فانتین

بخش دوم: کوزت

متن کتاب بینوایان جلد ۲

مقارن سال 1830 برادرش که خوری بود بدرود زندگی گفته و تقریباً مانند هنگامی که شب در رسد، سراسر افق زندگی مسیو مابوف تیره شده بود. ورشکسته شدن یک صراف، ده هزار فرانکی را که همۀ دارایی اش از سهم خود و برادرش بود برباد داد. انقلاب ژوئیه بحرانی در کتاب فروشی ایجاد کرد. در زمان هرج ومرج نخستین چیز که هیچ خریدار ندارد یک مجموعۀ نباتات است.

کتاب مجموعۀ نباتات کوت رتز بی خریدار ماند. هفته ها می گذشت و یک جلد کتاب به فروش نمی رفت. گاه مسیو مابوف صدای دری می شنید و می لرزید، اما ننه پلوتارک با اندوه به وی می گفت: «آقا، آب آوردند. » خلاصه یک روز مسیو مابوف کوچۀ مزی یر را ترک گفت، از کار وکالتِ صدقات کلیسا استعفا کرد؛ به کلیسای سن سولپیس پشت پا زد، یک قسمت، نه از کتاب هایش را بلکه از کلیشه های فلزی تصاویر کتابش را که به آن ها کمتردلبستگی داشت تا به کتابهایش، فروخت و در بولوار مونپارناس در خانۀ کوچکی سکونت گزید، اما بیش از سه ماه در آن نماند، به دو دلیل: اول آنکه اجاره بهای طبقۀ همکف عمارت و باغچه اش سیصد فرانک بود و او جرئت نمی کرد بیش از دویست فرانک برای اجاره بهای خانه منظور کند؛ دوم آنکه همسایۀ تیراندازی فاتو بود و همیشه صدای تپانچه می شنید، و این برایش تحمل ناپذیر بود.

دانلود کتاب بینوایان جلد دوم pdf

امکان دانلود پی دی اف  جلد کتاب بینوایان در نرم‌افزار فراکتاب فراهم است. پس از دانلود می توانید آن را در کتابخوان مطالعه کنید.

بینوایان جلد سوم

این کتاب در دو جلد توسط نشر امیرکبیر منتشر شده است و در دو قالب الکترونیک و چاپی در فراکتاب در دسترس شماست.

کتاب بینوایان جلد دوم نشر افق

خرید کتاب بینوایان نشر افق، در مجموعه فراکتاب موجود می‌باشد. می توانید نسخه چاپی آن را از طریق سایت و یا نرم‌افزار فراکتاب سفارش داده و خریداری کنید.

دانلود کتاب بینوایان جلد اول pdf

قیمت کتاب بینوایان جلد اول را از طریق نرم‌افزار فراکتاب قابل مشاهده است و می توانید آن را دانلود کرده و در کتابخوان مطالعه کنید.

کتاب بینوایان چند صفحه دارد

کتاب بینوایان جلد اول دارای 876 صفحه و کتاب بینوایان جلد دوم دارای 1020 صفحه است و پس کل این رمان در 1896 صفحه منتشر شده است.

دانلود رمان بینوایان

جهت دانلود دو جلد رمان بینوایان می توانید به نرم‌افزار فراکتاب مراجعه کرده و پس از دانلود، آن را در کتابخوان مورد مطالعه قرار دهید.

دانلود رمان بینوایان مشخصات رمان بینوایان جلد 2 در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: امیرکبیر
نویسنده: ویکتور هوگو
مترجم: حسینقلی مستعان
تعداد صفحه: 1020
موضوع: رمان خارجی
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
1020
کنگره :
‫PQ2528‭‬ ‭/ب9‫‬‭ 1396
دیویی :
‫‬‭843/8
کتابشناسی ملی :
4662142
شابک :
‏‫‭978-964-00-1324-3
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه بینوایان جلد 2