امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 70,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب وب‌سایت را قورت بده

هدف کتاب طراحی سایت را قورت بده پرداختن به اصول و مفاهیم اولیه طراحی صفحات وب است و با توجه به گستره‌ی ارتباط این موضوع با زمینه‌های دیگر مثل شبکه، سخت افزار ، مهندسی نرم افزار و .. تلاش شده است، حتی الامکان، برای تمامی اصطلاحات استفاده‌ شده در متن تعریف مختصری ارائه گردد.تا ابهامی وجود نداشته باشد. به این سبب در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این موضوعات حتما باید به منابع مرجع مربوطه رجوع گردد.

این کتاب نه فقط به عنوان پیش‌نیاز برای علاقه مندان به یادگیری طراحی سایت، بلکه برای استفاده عموم جهت بالا بردن سطح آگاهی در زمینه‌ی آی تی می تواند مفید باشد .

گزیده‌ای از کتاب وب‌سایت

تارنما یا وبگاه که عموما به آن وب‌سایت گفته می‌شود، صفحاتی در بستر اینترنت هستند، که محتوای چندرسانه‌ای از قبیل متن،فیلم،عکس،و..دارند. این صفحات معمولا یک آدرس اینترنتی بنام دامنه دارند، و توسط حداقل یک سرور در وب انتشار داده می‌شوند.

اجزای سازنده وب‌سایت‌ها سندهایی هستند،که با زبان نشانه‌گذاری ابرمتن ساخته شده‌اند،دسترسی به صفحات وب‌سایت از طریق یک آدرس مشترک بنام URLکه معمولا به صفحه اصلی اشاره دارد.امکان‌پذیر است . به طورخلاصه: یک وب‌سایت مجموعه‌ای از صفحات به هم‌پیوسته  است که از طریق یک آدرس یکتا در بستر اینترنت قابل دسترسی است .



کتابشناسی ملی :
9390265
شابک :
9786222920210
سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
190
کنگره :
TK5105/888
دیویی :
005/72

کتاب های مشابه طراحی سایت را قورت بده