امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 17,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پنج گام تا پرواز واقعی


کتاب پنج گام تا پرواز واقعی نوشتۀ بابک رحمانی با محوریت موفقیت نگاشته شده و آرامش و دست‌یابی به موفقیت را ثروت واقعی می‌داند. اثر پیش رو از پنج گام اساسی تا رسیدن به آرامش واقعی سخن می‌گوید. نگارندۀ این کتاب پیشنهاد می‌کند که اگر برای رسیدن به آرامش واقعی، ثروت واقعی، عشق و تندرستی هزینه کرده‌ و به آن دست پیدا نکرده‌اید، این پنج گام مهم را بر دارید. وی معتقد است که بعد از طی کردن این گام‌ها، شاهد تغییراتی در زندگی خود خواهید بود. آن لحظه است که طعم واقعی آرامش را چشیده و با اشتیاق بیشتری به زندگی عاشقانۀ خود باز می‌گردید.



گزیده‌ای از کتاب پنج گام تا پرواز واقعی


من به این نتیجه رسیدم که اگر شهامت و شجاعت بخشش سخاوتمندانه را نداشته باشم، نمی‌توانم یک ثروتمند شاد و خوشبخت شوم. متوجه شدم که برخی از مردم با وجود این‌که اهل کمک کردن هستند، حاضرند ساعت‌ها وقت گران‌بهای خود را برای کمک به دیگران بگذارند ولی هنگام کمک‌های نقدی دستشان می‌لرزد. اطمینان دارم که این ترس از بخشش و بیرون‌رفتن پول از جیب یا حسابشان مانع ورود پول لذت‌بخش بیشتری به زندگی ایشان می‌شود.

اعتقاد دارم که هرگاه این روحیه‌ی بخشندگی در وجودمان نهادینه شد، تبدیل به عشقی می‌شود که به‌واسطه‌ی آن عشق تمام موقعیت‌های زیبا را خواهیم دید و زندگی‌مان سرشار از تندرستی، عشق و ثروت می‌شود؛ احساسی که من هم‌اکنون به دلیل اجرای این اصول دارم واقعاً بی‌نظیر و باورنکردنی است که مطمئناً شما نیز آن را تجربه خواهید کرد.

صفحات کتاب :
20
کنگره :
‏‫‬‭‭‬‮‭BF۶۹۷/۵‭‬
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
7609559
شابک :
‫‭978-622-292-224-5‬‬
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه پنج گام تا پرواز واقعی (چاپ دوم)