امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 70,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب داستان‌های بی‌دانه


داستان‌های بی‌دانه، مجموعه کتابی برای فکر کردن بچه‌ها است که توسط محمد میرکیانی به رشتۀ تحریر در آمده است. این مجموعۀ 5 جلدی به صورت یک مجلد توسط انتشارات به نشر منتشر شده است. کتاب‌های پروانه (بخش کودک و نوجوان انتشارات به ‌نشر) مجموعه «داستان‌های بی‌دانه» را به قلم محمد میرکیانی و تصویرگری محمدحسین صلواتیان، با تصاویر جدید روانۀ بازار کتاب ایران کرده است. عناوین این مجموعه عبارت‌اند از: «دیوی که آدم شد»، «فرار فضایی»، «کلاه نو»، «آواز سوزن» و «آخرین ماهی». در هر کدام از این کتاب‌ها، داستان‌های دیگری قرار دارد که مخاطب را با قصه‌هایی متنوع و متعدد روبه‌رو می‌کند.


برشی از کتاب داستان‌های بی‌دانه


سیاهی نزدیک‌تر شد و برای باد دیدنی شد: دسته‌ی بزرگ کلاغ‌ها قارقارکنان می‌خواندند و می‌آمدند. باد آرام شد؛ چون اگر همه می‌خواندند، صدایی از او به گوش نمی‌رسید. کلاغ‌ها آمدند و همه‌جا را با صدایشان پر کردند. وقتی آن‌ها کمی دور شدند، باد به یاد حرف‌های درخت افتاد: «با این خواندن دیگران را آزار می‌دهی!»

باد خواست بازهم بخواند؛ ولی از خواندن خدش خجالت کشید. قیافه‌ی کلاغ‌ها در برابرش زنده شد. کلاغ‌ها هم خیال می‌کردند هیچ‌کس بهتر از آن‌ها نمی‌خواند. صدای کلاغ‌ها از دور هم گوش باد را آزار می‌داد!

صفحات کتاب :
184
دیویی :
۸‮فا‬۳‬
کتابشناسی ملی :
9062952
شابک :
978-964-02-2871-5‬‬
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه مجموعه داستان های بی دانه