نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رادیولوژی دامپزشکی

کتاب رادیولوژی دامپزشکی برای معرفی دستگاه‌های رادیولوژی، کارکرد رادیولوژی در تشخیص بیماری دام‌ها، خطرات پرتوهای ایکس و اقدامات احتمالی برای جلوگیری از مخاطرات، انواع رادیولوژی حیوانات و بسیاری نکات دیگر برای دانشجویان  این رشته و سایر علاقه‌مندان تهیه شده است.

گزیده کتاب رادیولوژی دامپزشکی

کتاب رادیولوژی دامپزشکی از سه‌بخش تشکیل شده‌است. بخش‌ اول شامل ماهیت پرتوهای ایکس، متعلقات و کلیات رادیوگرافی، نحوه تهیه تصویر و غیره. بخش‌ دوم شامل اطلس حالت‌گماری و کالبدشناسی طبیعی، رادیوگرافی دستگاه‌های مختلف بدن دام‌ها و سایر حیوانات و همچنین رادیولوژی مرضی و تشخیصی، رادیولوژی از اندام‌های حیوانات مختلف همراه عکس‌های معتبر می‌باشد. در این بخش سعی شده‌ است تا دانشجویان با اصطلاحات پذیرفته‌ شده کالبدشناسی دامپزشکی که مورد تائید کمیته مشترک رادیولوژیست‌ها و آناتومیست‌های دامپزشکی جهان است، آشنا شوند.

 بخش سوم تشخیص رادیولوژی، در این بخش رادیولوژی به عنوان یک ابزار مهم در تشخیص بیماری‌های داخلی و جراحی‌های دامپزشکی معرفی شده است. بررسی رادیوگرافی سر، ستون مهره‌ها،اندام‌های داخلی و قفسه سینه عملکرد اندام‌ها و مفاصل از مشتقات این بخش می‌باشد.

صفحات کتاب :
800
کنگره :
1402 2ر 9ب/ 8/ SF757
دیویی :
636/08960757
کتابشناسی ملی :
20582-78 م
شابک :
978-964-0341-92-6
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه رادیولوژی دامپزشکی