کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن pdf

اعجاز سرانگشتان در شفای طبیعی بدن

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ضربه‌درمانی برای دردهای مزمن 

کتاب ضربه‌درمانی برای دردهای مزمن یک جایگزین شگفتانگیز را برای درمان‌های رایج ارائه میکند؛ گزینه‌ای که در نگاه اول ممکن است احمقانه و عجیب به نظر برسد؛ اما خیلی زود قدرت خود را آشکار می‌کند.«ضربه‌زدن» که به‌عنوان تکنیک آزادسازی احساسات یا EFT شناخته می‌شود، ابزاری است که من ده سال گذشته را با به‌کارگیر ی، تدریس و گسترش آن در هر گوشه‌ای از دنیا که در توانم بوده،گذرانده‌ام. این تکنیک طب سوزنی شرقی را با روانشناسی غربی آمیخته و به شما اجازه می‌دهد تا احساسات عمیق‌تر ی که می‌توانند روی درد تأثیر داشته‌باشند را شناسایی کنید. تأثیری که این تکنیک روی دردهای جسمانی و همین‌طور روی استرس و خیلی چیزهای دیگر ایجاد می‌کند، شگفت‌انگیز است.

گزیده کتاب ضربه‌درمانی برای دردهای مزمن

درد، مغز و احساسات

آزمایشگاه‌های بزرگ تصاویر عملکرد مغز و اسکن‌های اف ام آر آی که در لحظات تجربۀ درد فیزیکی، آنچه در مغز بیمار می‌گذرد را نشان می‌دهد،

متشکرم 

می‌دانیم که مغز می‌تواند سیگنال‌هایی را به بدن بفرستد که باعث تولید درد شود. همچنین می‌دانیم که مغز می‌تواند درد را از بین ببرد. از سویی تحقیقات نشان داده‌اند که هیجاناتی مانند ترس و اضطراب، می‌توانند باعث افزایش درد شوند. احساسات منفی نیز ممکن است یک درد کوتاه‌مدت را به یک وضعیت مزمن تبدیل کند.

تحقیقی در هلند روی ۱۲۱ زن در مورد چگونگی تأثیر هیجانات منفی بر درد انجام شد. برای ۶۲ نفر از آنها فیبرومالژیا یعنی وضعیتی که منجر به درد مزمن می‌شود تشخیص داده‌شده‌بود؛ درحالیکه ۵۹ نفر آنها این بیمار ی را نداشتند. در این تحقیق با استفاده از یک محرک الکتر یکی، در دو حالت مختلف درد را ایجاد می‌کردند. در یکی از آن وضعیت‌ها، زن‌ها یک حادثه هیجانی خنثی را به یاد می‌آوردند. در حالت دیگر، اتفاقی را که احساس غم و یا خشم در آنها ایجاد می‌کرد را به خاطر می‌آوردند.در وضعیتی که زن‌ها خاطراتی را به یاد می‌آوردند که آنها را غمگین و یا خشمگین می‌کرد، درد بیشتر ی را به‌طور ثابت احساس می‌کردند.

سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
292
کنگره :
489RS
دیویی :
9/155
کتابشناسی ملی :
8670954
شابک :
978-622-7725-56-8

کتاب های مشابه ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن