امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,990
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هشت قانون عشق

کتاب هشت قانون عشق نوشتهٔ جی شتی و ترجمهٔ فریبا جعفری‌نمینی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب می‌آموزیم چگونه عشق را بیابیم، آن را حفظ کنیم یا پذیرای ازدست‌رفتنش باشیم!

نویسنده در کتاب هشت قانون عشق برای هر مرحله از عشق و ارتباط عاطفی، با بهره‌گیری از حکمت‌های باستانی و علم جدید، یک راهنمای روشن ارائه داده است. در طول زندگی‌مان هیچ‌کس به ما یاد نمی‌دهد که چگونه عشق بورزیم، ما اغلب به تنهایی، با آزمون و خطا و با استفاده از فیلم‌های عاشقانه و فرهنگ رایج، عاشق می‌شویم و عشق خود را مدیریت می‌کنیم، پس تعجبی ندارد که بسیاری از ما تا به امروز در این راه به موفقیت نرسیده‌ایم.

جی شتی، در برابر توضیح عشق به‌عنوان یک مفهوم غیرمادی و تکراری، مراحلی خاص و عملی را ارائه می‌دهد که در توسعه و بهبود مهارت‌های لازم برای نگهداری و بهبود عشق، به شما کمک می‌کند. او در مورد چگونگی پیروزی و شکست در زندگی مشترک، تعریف عشق و راهکارهایی برای مقابله با درد جدایی، بحث می‌کند. وی از حکمت‌ها و علم جدید الهام گرفته و برای تمام دوره رابطه، از اولین ملاقات گرفته تا زندگی در کنار هم و حتی جدایی و شروع مجدد، راهکارهای موثری به شما می‌دهد. او نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از قول‌های دروغین و شرکای زندگی ناکارآمد دوری کنید. با رعایت هشت قانون جی شتی، همه ما می‌توانیم به بهترین نسخه از خودمان، شریک زندگی‌مان و جهان‌مان دست بیابیم.

این کتاب مجموعه‌ای از تکنیک‌های مبتنی بر دست‌کاری روان‌شناختی نیست. قرار نیست به شما دیالوگ‌هایی برای جلب‌توجه بقیه یاد بدهد. به شما نمی‌گوید چگونه به آدمی تبدیل بشوید که دیگران از شما انتظار دارند. این کتاب دربارهٔ پذیرش اولویت‌ها و تمایلات خودتان است تا وقتتان را برای افرادی که مناسب شما نیستند، تلف نکنید. این کتاب دربارهٔ نحوهٔ معرفی ارزش‌هایتان است، نه کسب محبوبیت. این کتاب دربارهٔ یادگیری نحوهٔ رهاکردن هرگونه خشم، طمع، خودناباوری و آشفتگی‌هایی است که بر قلب‌تان سایه می‌اندازند و توانایی‌تان در عشق‌ورزی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند. در این مسیر، تکنیک‌هایی به شما می‌آموزد که کمکتان کند با تنهایی کنار بیایید، از انتظارات نابجا دل بکنید، روابط نزدیک را تقویت کنید و بعد از دل‌شکستگی، شفا پیدا کنید.

گزیده کتاب هشت قانون عشق

یک نظرسنجی نشان داده است که مردان سریع‌تر از زنان می‌گویند «دوستت دارم» و به‌طور متوسط گفتن این جمله برای آن‌ها هشتادوهشت روز طول می‌کشد. سی‌ونه درصد از آن‌ها در ماه اول عشق خود را اعلام می‌کنند. به‌طور متوسط صدوسی‌وچهار روز طول می‌کشد تا زنان این جمله را به کار ببرند و بیست‌وسه درصد از آن‌ها در ماه اول ابراز عشق می‌کنند. با این‌حال، دانستن اینکه افرادی که در مدت چند هفته احساس عشق می‌کنند و این جمله را به کار می‌برند، تا چه اندازه از این خبر دارند که این جمله برای طرف مقابل چه معنایی دارد، دشوار است. ممکن است احساس کنید کسی را خوب می‌شناسید، زیرا وقت زیادی را با او گذرانده‌اید و شخصیت او را دوست دارید، اما ممکن است رؤیاها، ارزش‌ها، اولویت‌ها و چیزهایی را که برای این فرد مهم است ندانید. شما فکر می‌کنید که قلب وی را می‌شناسید، اما فقط ذهن او را شناخته‌اید. عشق به زمان نیاز دارد. من نمی‌گویم پیش از اینکه عاشق شوید، باید کسی را کاملاً درک کنید. ما همیشه در مورد شریک زندگی خود چیزهای جدیدی یاد می‌گیریم، اما اغلب ما، تنها با داشتن میزان بسیار کمی از اطلاعات از طرف مقابل، به درون عشق شیرجه می‌زنیم. شما در هر زمینه دیگری از زندگی خود، بعید است که براساس این مقدار کم از اطلاعات، تصمیمی به این بزرگی بگیرید.

کنگره :
‏‫‭BF۵۷۵
دیویی :
‏‫‭۱۵۲/۴۱
کتابشناسی ملی :
9193540
شابک :
‏‫‭978-622-220-879-0‬‬
سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
345

کتاب های مشابه هشت قانون عشق