کتاب درمان شکست عاطفی pdf

روان درمانی با رویکرد هیجان مدار

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب درمان شکست عاطفی

گرچه عشق یک هیجان مثبت و اساسی در زندگی انسان‌ها می‌باشد، اما به همان اندازه که ایجاد و شکل‌گیری عشق شیرین و دلپذیر است شکست عشقی خصوصا برای طرفی که نقشی در این شکست نداشته عذاب‌آور است.

کاردوس و همکارانش(2017) معتقدند افراد برای اینکه بعد از شکست عشقی بتوانند به زندگی عادی خود برگردند نیاز به آموزش دارند و لازم است مطالبی را یاد بگیرند و برای بهبودی خود کارهایی انجام دهند. کتاب درمان شکست عاطفی سعی کرده تا  راهکارهایی جهت درمان شکست‌های عاطفی ارائه دهد.

گزیده  کتاب درمان شکست عاطفی

چرخه کناره‌گیری_کناره‌گیری«صلح به هر قیمتی»

چرخه معمول دیگری که می‌بینیم چرخه کناره‌گیری_کناره‌گیری است که در آن زوجینی وجود دارند که از راهبردهای دلبستگی اجتنابی استفاده می‌کنند. هردوی آن‍ها دوست‌داشتن تطبیقی داشته و هر دو در روی آوردن به یکدیگر برای برقراری ارتباط عاطفی محتاط هستند و ترجیح می‌دهند که به صورت فردی کنار بیایند. هر دو کنار آمدن به تنهایی را بهتری راه را برای برخورد با دنیای هیجانی خود می‌دانند و هنگام پردازش درونی چیزی از دیگری کناره‌گیری می‌کنند. مشکلات و اختلافات تعاملی به خاطر حفظ صلح کنار گذاشته می‌شود. در تجربه من، زوجینی مانند این می‌توانند تعارض بسیارکمی داشته باشند، زیرا هردو تمایل دارند از این امر اجتناب کنند، اما به‌ندرت هیجانات و احساسات خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

صفحات کتاب :
162
کنگره :
BF575
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
9176158
شابک :
9786225875845
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه درمان شکست عاطفی