امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب موریانه‌ ها آرام‌ اند 

کتاب موریانه‌ها آرام‌اند نوشته سید حمید آتش‌پور و نسرین محمدی نسب است که در انتشارات مهرستان منتشر و وارد بازار نشر شده است.

در این کتاب، خواننده به‌صورت کاملاً خلاصه‌شده و تیتروار، با 58 باور و تحریف شناختی غلط و آسیب‌هایی که می‌توانند به زندگی زناشویی وارد کنند، آشنا شده و پس از آن، به مهارت روش‌های مقابله با این آسیب‌ها مجهز می‌شود. ازجمله باورهای غلطی که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده به این شرح است: ابدی‌بودن عشق بین زن و مرد، انتظار تغییر از فرد مقابل برای کاهش مشکلات زندگی زناشویی، درمان‌بودن ازدواج برای انواع امراض روحی و جسمی، انتظار درک ناراحتی‌ها بدون ابراز آن‌ها و نادیده‌گرفتن هر نوع آزادی در زندگی زناشویی.

خلاصه کتاب موریانه‌ ها آرام‌ اند 

اعتراض به رفتارهای یکدیگر به نام «دوست‌نداشتن» سرکوب نشود؛ بلکه در خصوص آن، صحبت و دیدگاه همسر بررسی شود.»موریانه‌ها کارشان را خوب بلدند: از درون تهی و ظاهر را همچنان حفظ می‌کنند. باورهای غلط همچون موریانه‌ها روح و روان آدمی را تحلیل می‌برند، قدرت شناخت درست را از او می‌گیرند و باعث رفتارهایی می‌شوند که گاه برای جبرانشان خیلی دیر است، به‌ویژه وقتی این باورها در پایه‌های زندگی مشترکی رخنه کنند

شابک :
‭9786229821077‬‬
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
144
کنگره :
‬‭HQ۷۴۳
دیویی :
‏‫‬‭۳۰۶/۸۱‬‬
کتابشناسی ملی :
8418379

کتاب های مشابه موریانه ها آرام اند