امتیاز
5 / 4.0
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 22,000
خرید چاپی
65,000
10%
ت 58,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

در کتاب ترگل حجاب کاری به دین نداریم و فقط با دلایل عقلی به موضوع حجاب پرداخته شده است. این کتاب برگرفته از صحبت‌های آیت الله سید ابوالحسن مهدوی است که عماد داوری دولت آبادی آن را نویسندگی کرده است. در این کتاب بیست دلیل عقلی و روانشناسی برای حجاب ذکر شده است. ادبیات این کتاب روان و امروزی است و تمام صفحات آن رنگی است و با تصاویری به جذابیت مطلب افزدوه است.

معرفی کتاب ترگل

قبل از رفتن به هر مجلس و ضیافتی، پرس‌و‌جو می‌کنیم ببینیم چه کسانی دعوت‌اند. بعد متناسب با مجلس و حضار آن، نوع لباسمان را برمی‌گزینیم، حتی ساعت رفتنمان را هم مشخص می‌کنیم. برای عروسی یک لباس انتخاب می‌کنیم و برای عزا لباسی دیگر. در مجلس عروسی شادیم و خندان، ولی در مراسم عزا حتی اگر ناراحت باشیم؛ خودمان را غمگین نشان می‌دهیم و… جامعه و شهر نیز مجلسی به مراتب بزرگ‌تر است؛ پیش از ورود به جامعه باید ویژگی‌های آن را بشناسیم و متناسب با آن ویژگی‌ها خودمان را آماده کنیم. این کتاب کمک می‌کند برای این هدف مهیا شویم. کتاب ترگل، پرتیراژترین کتاب سال‌های اخیر درباره‌ی پوشیدگی و حجاب است که این ایام، هر چند روز یکبار تجدید چاپ شده است.

عماد داوری دولت آبادی

عماد داوری دولت‌آبادی در سال 1373 در اصفهان متولد شده است. او پژوهشگر حوزه مطالعات فرهنگی است. کتاب ترگل مشهورترین اثر او و کتاب‌های شاخه نبات و اینترنت پاک هم که هر دو در حوزه آسیب‌های اجتماعی است از آثار او است. تاریخچه حجاب در غرب | خرید کتاب ترگل  

دانلود رایگان کتاب ترگل pdf

کتاب ترگل pdf رایگان در فراکتاب وجود ندارد. این کتاب با نویسندگی عماد داوری دولت‌آبادی در انتشارات اعتلای وطن منتشر شده است. ناشر و نویسنده اجازه دانلود کتاب ترگل pdf را نداده‌اند و در حال عرضه آن در بازار کتاب به صورت قانونی هستند و هر گونه دانلود رایگان پی دی اف کتاب ترگل به دلیل عدم رعایت حق کپی رایت غیر قانونی است و به لحاظ شرعی نیز مجاز نیست.

بخشی از متن کتاب ترگل

وقتی کسی بگوید حجاب اجباری، یعنی پیشاپیش تصمیمش را گرفته است و قصدی برای فکر کردن ندارد. اصلا مفهوم اجباری را به هر واژه دیگری هم بچسبانی آن را ضایع خواهی کرد. کلمه اجبار است که می‌تواند توی سر حجاب بزند و حسی منفی از آن به شنونده منتقل کند. ما معتقدیم حجاب اجباری طراحی شده است برای اینکه راه تفکر در راه پوشیدگی را مسدود کند. رسانه‌های خارجی آنقدر این کلمه را تکرار می‌کنند تا کسی به خودش حتی اجازه‌ی تفکر روی این مسئله را ندهد. این یعنی فریب، یعنی جنگ با آزادی فکر. ولی در مقابل، ما نه تنها راه تفکر را به وسیله بازی با کلمات نبسته‌ایم؛ همگان را به تفکر درباره‌ی پوشیدگی دعوت می‌کنیم؛ همانطور که بسیاری از اندیشمندان غربی نیز به تفکر درباره‌ی آن پرداختند و به نتیجه‌ای مشابه رسیدند.

مسابقه کتاب ترگل

این کتاب با توجه به رویکردی که به مسئله حجاب دارد و آن استفاده از دلایل عقلی و روانشناسانه است و همچنین استفاده از نظرات روانشناسان غربی و آمارهای غرب در موضوع زن، در مسایقات فرهنگی فراوانی مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد. جواب سوالات کتاب ترگل هم قطعا از متن همین کتاب قابل استخراج است.

کتاب ترگل

کتاب ترگل حجاب

نحوه شرکت در مسابقه کتاب ترگل

برای پاسخ به سوالات مسابقه ترگل باید شماره شرکت در مسابقه را داشته باشید. در صورت خرید کتاب ترگل چاپی این کد همراه کتاب در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر اقدام به دانلود کتاب ترگل پس از خرید در سایت یا نرم افزار فراکتاب کنید، شماره شرکت در مسابقه برایتان پیامک خواهد شد. پس از آن به سایت targol.ir مراجعه نمایید و در منوی شرکت در مسابقه روی عبارت «ورود به صفحه‌ی آزمون» کلیک کنید. در ادامه شماره شرکت در مسابقه را وارد نموده و جواب سوالات مسابقه ترگل را انتخاب نمایید. مد نظر داشته باشید این مسابقه کتاب ترگل در بازه زمانی 9 آذر ماه تا 12 اسفندماه 1401 برگزار می‌شود.

مهلت شرکت در مسابقه کتاب ترگل تا نیمه شعبان (17 اسفند 1401) تمدید شد.

جوایز مسابقه کتاب ترگل

مسابقه کتاب ترگل دارای 400،000،000 ریال جازه نقدی است که به قید قرعه به برگزیدگانی که جواب سوالات مسابقه ترگل را به درستی داده باشند اعطا خواهد شد.

کتاب ترگل pdf

پی دی اف کتاب ترگل در فراکتاب عرضه شده است. با دانلود نرم افزار اندرویدی کتابخوان فراکتاب، شما می توانید این کتاب را به صورت pdf دانلود و از طریق فراکتاب مطالعه نمایید. 

نقد کتاب ترگل

نویسنده در این کتاب همان ابتدا با ذکر مثال‌هایی همچون مزخرف خواندن کتابی که شما به آن علاقه دارید یا احمقانه بودن ورزشی که آن را دوست دارید و سال‌هاست دنبال می‌کنید و همچنین اشاره‌ای که در ابتدای کتاب به اینکه کاری به دین ندارد مخاطب را به چالش می‌کشد و از او می‌خواهد که تعصبات و القائات بیرونی را کنار بگذارد و با عقل و منطق شروع به مطالعه کتاب کند. نویسنده کتاب ترگل همچنین با این بیان که کتاب را یک شبه نخوانید از مخاطب می‌خواهد که با تأمل بیشتر و با درگیر کردن فکر در زمان طولانی تر مطالعه کند. با این وجود عنوان دوم کتاب و اشاره مستقیم نویسنده به موضوع حجاب باعث می‌شود که مخاطبانی که با حجاب و دین زاویه دارند سراغ آن نروند و برای جذب این مخاطبان استفاده از استدلال‌های کتاب در صحبت رو در رو و یا استفاده از ابزار رسانه مفید خواهد بود.

دانلود کتاب صوتی ترگل

کتاب صوتی ترگل به مدت ۲ ساعت و ۲۵ دقیقه می باشد. این کتاب صوتی به زودی در فراکتاب موجود خواهد شد.

خواندن کتاب ترگل حجاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب ترگل مناسب کسانی است که برای رعایت حجاب در شک و دودلی‌اند و یا کسانی که می‌خواهند دیگران را با دلایل عقلی و مستند به رعایت حجاب و پوشش دعوت کنند.

دانلود کتاب ترگل

امکان دانلود کتاب ترگل در سایت فراکتاب فراهم است. کافی است نرم افزار فراکتاب را نصب نموده و کتاب ترگل را خریداری و دانلود نمایید.

خرید کتاب ترگل

کتاب ترگل در فراکتاب به صورت چاپی از دو تامین کننده متفاوت عرضه شده است. جهت خرید اینترنتی کتاب ترگل کافی است که در فراکتاب ثبت نام نموده و این کتاب را با تخفیف خریداری نمایید. در صورتی که نسخه چاپی این کتاب را از فراکتاب تهیه نموده اید، کتاب ترگل از طریق پست به آدرس شما ارسال خواهد شد و در صورتی که نسخه پی دی اف کتاب ترگل را خریداری نموده اید، کافی است تا کتابخوان اندرویدی فراکتاب را نصب نموده و کتاب ترگل را دانلود و مطالعه نمایید. 

کتاب ترگل | بیست دلیل عقلی و روانشناسی برای حجاب

مشخصات کتاب ترگل را می‌توانید در جدول ذیل ملاحظه بفرمایید.

مشخصات
ناشر: اعتلای وطن
نویسنده: عماد داوری‌دولت‌آبادی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 127
موضوع: 20دلیل عقلی و روانشناسی برای حجاب
قطع: شومیز

 

کتابشناسی ملی :
4616629
شابک :
978-600-9658-75-6
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
112
کنگره :
‏‫‭BP230/17‏‫‭/د2ت4 1396
دیویی :
297/636

کتاب های مشابه ترگل