کتاب در کوچه پس کوچه های جهاد (چاپی و pdf)

خاطرات تلخ و شیرین جهادگران سراسر کشور از اردوهای جهادی

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
30,000
30%
ت 21,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب در کوچه پس کوچه های جهاد

کتاب در کوچه پس کوچه های جهاد، خاطرات تلخ و شیرین جهادگران سراسر کشور از اردوهای جهادی است که به همت مرکز مطالعات و هدایت حرکت های جهادی در انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است.

خاطراتی که در این کتاب می خوانید، خاطرات جهادگرانی است که در قالب های مختلف به رشته تحریر درآمده و در این کتاب با کمترین دخل و تصرف گردآوری شده است.

 کتاب در کوچه پس کوچه های جهاد مجموعه ای است از متن های ادبی معرفی جهادی، تعریف روحیات جهادگران، خاطراتی از کلاس ها و فضای داخلی اردو، ارتباط با مردم، انعکاس مشکلات مردم روستا، نامه های دانش آموزان برای مربیان و...که اگر دست بگیرید و صبور باشید، تا انتها رهایش نخواهید کرد.

گزیده کتاب در کوچه پس کوچه های جهاد

جهادی یک سفر نیست یک حس است. جهادی حتی حس هم نیست؛ جهادی عشق است... عشق...

عشقی که اگر مزه‌اش را چشیده باشی حاضر نیستی با هیچ طعم دنیایی دیگر عوضش کنی...

عشقت شعله‌ور می‌شود با لبخند رضایت پیرمرد رنجور از دردهای روزگار، با دعاهای بی‌وقفه پیرزن در حق‌ات. عشقت زبانه می‌کشد وقتی قهقهه‌های مستانۀ کودکان بی‌خبر از دنیا، چشمان قدردان مادران و دستان پینه‌بستۀ پدران زحمت‌کش روستا را می‌بینی.

و زمانی‌که خود را غرق در دریای محبتشان می‌بینی درحالی‌که هیچ هستی؛ و توان پُر‌کردن دستان خالی دخترکانشان را نداری، وقتی‌که تلاشت پاسخ چشمان نگران مادرانشان را نمی‌دهد زمانی‌که حضورت بار مردانشان را سبک نمی‌کند و زمانی‌که مشکلات بزرگ‌تر از دستان توست...

تو می‌مانی و این عشق آتشین که تا آمدن مولایت باید در آن بسوزی.

صفحات کتاب :
416
کنگره :
‏‫‭LB3609‭/د4 1397‬
دیویی :
‏‫‭378/5
کتابشناسی ملی :
5317754
شابک :
‫‭978-600-8857-61-7
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه در کوچه پس کوچه های جهاد