امتیاز
5 / 4.8
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
12,000
30%
ت 8,400
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
12,000
30%
ت 8,400
خرید چاپی
85,000
15%
ت 72,250

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب سلیمانی عزیز حاوی خاطراتی است متفاوت و خوانده‌ نشده از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی. از کرمان تا کرملین، از جنگ با آمریکایی‌ها در نجف تا نبرد با داعش در شهر محاصره‌ شده آمرلی، از عمو قاسم فرزندان شهدای مدافع حرم تا ژنرال سلیمانی دلهره‌آور اوباما. کتاب سلیمانی عزیز نتیجه مصاحبه‌ها، گفتگوها و خاطرات شفاهی دوستان، هم‌رزمان و آشنایان شهید سلیمانی که سعی دارد با قلمی ساده و دلنشین، گوشه‌ای از زندگی مرد همیشه در صحنه جبهه مقاومت را پیشکش نگاه خوانندگان کند.

درباره سردار سلیمانی

سردار قاسم سلیمانی متولد۲۰ اسفند ۱۳۳۵ – ۱۳ دی ۱۳۹۸ فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. ایشان در طول جنگ ایران و عراق و پس از آن تا سال ۱۳۷۶، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بودند. پس از آن  از سال ۱۳۷۶ تا زمان شهادت به‌عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کردند. در ۱۳ دی ۱۳۹۸، ارتش تروریست آمریکا سردار سلیمانی و یار دیرینش ابومهدی المهندس و چند تن دیگر از همرزمان آن شهید عزیز را به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، در عملیات آذرخش کبود هنگام خروج از فرودگاه بین‌المللی بغداد به کمک استفاده از پهپادهای نظامی و با شلیک موشک ترور کرد و به شهادت رساند. این کتاب بخشی از خاطرات این سردار بزرگ است. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی | سردار سلیمانی و رهبری

متن کتاب سلیمانی عزیز

یک وقت‌هایی که دورهم می‌نشستیم حرف از شهادت حاجی هم پیش می‌آمد. طبیعی بود. یکبار از سر شوخی گفتم: «حاجی ما عصبانی بشیم دعا می‌کنیم شهید بشید.» بلافاصله گفتم:«بعد از صدوبیست سال ها.» خوشش آمده بود. ــ چرا بعد از صدوبیست سال؟ دعا کن الان شهید بشم. ــ حاجی حیفم میاد. حضرت آقا به شما نیاز داره، جبهه مقاومت به شما نیاز داره، جمهوری اسلامی به شما نیاز داره، دنیای اسلام به شما نیاز داره، باشید و خدمت کنید بعد از صدوبیست سال. حاجی ول کن ماجرا نبود. ــ نه، اون اثری که خون من الان داره توی آینده نداره، اون اثری که خون من الان در بین جوون‌ها داره توی آینده نداره. یک سال و نیم گذشت تا به حرفش رسیدم. وقتی میلیون میلیون جمعیت ریختند توی خیابان‌ها، برای تشییع پیکرش. جوان‌ها عکس حاجی به دست، اشک می‌ریختند. حرف حاجی قدم‌به‌قدم تشییع همراهم بود. ــ خون من لان اثر داره. راوی: مهدی ایرانمنش

دانلود کتاب سلیمانی عزیز pdf رایگان

با نصب نرم افزار فراکتاب می‌توانید کتاب سلیمانی عزیز pdf را برای مدت محدودی در نرم افزار رایگان مطالعه نمایید. این امکان برای همه کتاب‌های دیجیتال و صوتی در نرم افزار فراهم شده است تا کاربران محترم بتوانند قبل از خرید کتاب، آن را مرور کنند. اما کتاب سلیمانی عزیز pdf رایگان به صورت جداگانه در فراکتاب وجود ندارد و ناشر در حال فروش این کتاب است و رضایت به عرضه رایگان آن ندارد.

بخشی از وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی

عزیزم! من از بیقراری و رسوایی جاماندگی، سر به بیابان‌ها گذارده‌ام؛ من به امیدی از این شهر به آن شهر و از این صحرا به آن صحرا در زمستان و تابستان می‌روم. کریم، حبیب، به کرمت دل بسته‌ام، تو خود می‌دانی دوستت دارم. خوب میدانی جز تو را نمی‌خواهم. مرا به خودت متصل کن. خدایا وحشت همه‌ی وجودم را فرا گرفته است. من قادر به مهار نفس خود نیستم، رسوایم نکن. مرا به حُرمت کسانی که حرمتشان را بر خودت واجب کرده‌ای، قبل از شکستن حریمی که حرم آن‌ها را خدشه‌دار می‌کند، مرا به قافله‌ای که به‌سویت آمدند، متصل کن. معبود من، عشق من و معشوق من، دوستت دارم. بارها تو را دیدم و حس کردم، نمی‌توانم از تو جدا بمانم. بس است، بس. مرا بپذیر، اما آنچنان که شایسته تو باشم.

خلاصه کتاب سلیمانی عزیز

سلیمانی عزیز کتابی است به نویسندگی عالمه طهماسبی، لیلا موسوی و مهدی قربانی که گذری بر زندگی و رزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بوده و متن کامل وصیت نامه ی شهید را نیز در اختیار خواننده می‌گذارد. حاج قاسم سلیمانی، سردار دلیر سپاه ایران، که نام او بر وجود بی وجود دشمنانش رعشه می انداخت، مردی بود که اشداء علی الکفار و رحماء بینهم را با سبک زندگی خود به معنی واقعی کلمه تفسیر کرده بود. سرداری که از هیبت و شکوه مردانگی اش، حماسه ها می توان سرود و از مرحمت و مهربانی اش میان یاران، داستان ها می توان گفت. از واقعه ی تلخ شهادت حاج قاسم سلیمانی که البته برای جان پاک او حلاوتی کبریایی به همراه داشت، کتاب های زیادی در مدح و رثای این شهید بزرگوار به رشته ی تحریر در آمده و هر یک توانسته اند تنها گوشه ای از عظمت حیات پربار حاج قاسم سلیمانی را به تصویر بکشند. سلیمانی عزیز پاسداشت دیگری از یاد و خاطره ی سردار شجاع دل هاست که نشر حماسه یارات تلاش کرده است با گردآوری آن، مرحمی بر دل سوخته ی دوست داران وی بگذارند و قطره ای کوچک از اقیانوس بی انتهای شخصیت و وجود حاج قاسم سلیمانی را به خوانندگان معرفی کنند. این اثر که چند برگ از خاطرات این شخصیت بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی را در برگرفته، گذری بر زندگی و رزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و ابعادی کمتر دیده شده و کمتر خوانده شده از سیره و روحیات ایشان را در اختیار مخاطب قرار می دهد.

کتاب صوتی سلیمانی عزیز

کتاب صوتی سلیمانی عزیز بر اساس متن کتاب اصلی با گویندگی پیمان قریب پناه در فراکتاب عرضه شده است. این کتاب صوتی را نیز می‌توانید قبل از خرید در نرم افزار برای دقایقی محدود رایگان گوش کنید.

کتاب سلیمانی عزیز 2

پس از استقبال بی‌نظیر از کتاب سلیمانی عزیز، انتشارات حماسه یاران تصمیم به نشر جلد دوم این کتاب گرفت و کتاب سلیمانی عزیز 2 را با نویسندگی مهدی قربانی روانه بازار نشر کتاب کرد. در فراکتاب نسخه دیجیتال و چاپی این کتاب به صورت همزمان عرضه شده است.

خرید کتاب سلیمانی عزیز

خرید کتاب سلیمانی عزیز در نسخه جاپی در فراکتاب فراهم شده است و همزمان با نصب نرم افزار فراکتاب می‌توانید به دانلود کتاب سلیمانی عزیز در فرمت دیجیتال و صوتی اقدام کنید. کتاب سلیمانی عزیز مشخصات کتاب سلیمانی عزیز را می‌توانید در جدول ذیل ملاحظه بفرمایید.

مشخصات
ناشر: حماسه یاران
نویسندگان: مهدی قربانی، عالمه طهماسبی، لیلا موسوی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 255
موضوع: گذری بر زندگی و رزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و متن کامل وصیت نامه
قالب: pdf اختصاصی، صوتی و چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
255
کنگره :
DSR1668
دیویی :
955/0844092
کتابشناسی ملی :
6097842
شابک :
‫‬‮‭978-600-7874-67-7‬‬‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه سلیمانی عزیز