امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,000
نظر شما چیست؟

 انرژی درمانی

کتاب انرژی درمانی، راهنمایی ساده ای است که بر پایه ی تجربه ی سی و چهار ساله ی دانا ایدن در تدریس به افراد مختلف به منظور بهبود انرژی و سلامت آن ها شکل گرفته است.دانا ایدن (Donna Eden) کتاب انرژی درمانی (The Little Book of Energy Medicine) را برای افرادی که به وجود انرژی در درون و پیرامون خود باور دارند، به رشته تحریر درآورده است تا بدون صرف وقت و هزینه بسیار، سلامت و شادابی را به جسم و روح خود بازگردانده و حفظش نمایند و در نتیجه خیر و شادی زندگی خود را روز به روز افزایش دهند.شما می توانید هر روز صفحه ای از این کتاب را باز و تمرینی پیدا کنید که به شما کمک نماید تا با ذهنی پاک، احساس شادی و سرزندگی و هوشیاری بیشتری کنید.

همه می توانند انرژی درمانی را یاد بگیرند و از آن استفاده کنند! با استفاده از این کتاب راهنما به تکنیک هایی کاربردی و ساده دسترسی خواهید داشت که می توانید بلافاصله از آن ها استفاده کنید. انرژی درمانی درحقیقت ایمن ترین، اورگانیک ترین، در دسترس ترین و مقرون به صرفه ترین نوع درمان است.

در واقع انرژی درمانی به شما آموزش می دهد که چگونه به طور کامل تر و آگاهانه تر در درمان، سلامت و تندرستی خود مشارکت کنید. به هیچ وسیله ای نیاز نیست. شما از دست ها و انرژی هاتان به منظور تقویت روحیه ی خود و دست یابی به سلامتی و شادی بیشتر استفاده خواهید کرد.کارهای ممکن با انرژی درمانی بی نهایت است. با استفاده از کتاب انرژی درمانی، شما قادر خواهید بود:- یاد بگیرید، چگونه از خود در برابر انرژی های منفی حفاظت کنید.

- بتوانید از سیستم ایمنی بدن و توانایی درمانی خود پشتیبانی کنید.

- برنامه ای روزانه و پنج  دقیقه ای را فرا بگیرید که شما را شاداب، سرزنده و سرشار از انرژی نگه دارد.

- به انجام تمرین هایی بپردازید که با مشکلات روانی از قبیل: افسردگی، کج خلقی، عصبانیت و استرس مقابله می کند.

- به شیوه های حفظ تعادل انرژی و بهبود آن دست یابید و بتوانید آن را به اعضای خانواده، دوستان و مراجعان خود آموزش دهید.

- تکنیک هایی را کشف کنید که به شما در بهبود عدم تعادل هورمونی که موجب التهاب، اختلال خواب یا اضطراب می شود، کمک می کند.

کتاب انرژی درمانی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای تمامی کسانی است که می خواهد شادی و سرزندگی بیشتری احساس کنند، افراد عادی که هیچ گونه تجربه ای در رابطه با درمان خود یا دیگران ندارند و به دنبال پاسخ هایی برای سلامت بهتر هستند و در نهایت پزشکان، پرستاران، متخصصان ماساژ و طب سوزنی و افراد دیگری که در زمینه ی مراقبت های سلامتی فعالیت دارند و به دنبال آن هستند که خدمات اثربخش تری به مراجعان خود ارایه کنند.

در بخشی از کتاب انرژی درمانی می خوانیم:

ماساژ ستون فقرات با سیستم لنفاوی شما سر و کار دارد. سیستم لنفاوی دارای قدرت پمپ کردن نیست؛ اما هر زمانی که شما بدن خود را حرکت می دهید، در واقع دارید آن را پمپ می کنید. می توانید این کار را با ماساژ دادن نقاط رفلکس نورولنفاوی نیز انجام دهید. نقاط رفلکس نورولنفاوی در صورتی  که پر شده باشد، در هنگام ماساژ ایجاد درد می کنند. بسیاری از این نقاط به  قدری نزدیک به یک دیگر هستند که شما هنگام ماساژ، آن ها را حس خواهید کرد. لنف در سیستم ایمنی بدن شما نقش مهمی ایفا می کند و به مبارزه با بیماری ها از سرماخوردگی تا سرطان کمک می کند.توجه: اگر تنها هستید و دسترسی به شخص دیگری ندارید، می توانید این تمرین را با استفاده از توپ تنیس یا هر توپ دیگری که با آن احساس راحتی می کنید، انجام دهید. به پشت بخوابید و توپ های تنیس را در دو طرف ستون فقرات خود قرار دهید و به آرامی بدن خود را به سمت جلو و عقب تکان دهید و توپ های تنیس نقاط لنفاوی را ماساژ می دهند. انجام این حرکت به مقداری تمرین نیاز دارد؛ اما بسیاری از افراد اعلام کرده اند که پس از کسب مهارت در انجام این تمرین، توانسته اند با استفاده از توپ تنیس ستون فقرات خود را از گردن تا استخوان خاجی به خوبی ماساژ دهند.

دیویی :
615/852
کتابشناسی ملی :
5197208
شابک :
978-600-7089-51-4
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
112
کنگره :
RZ999‏‫‭/‮الف‬9‮الف‬9 1397

کتاب های مشابه انرژی درمانی