امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,500
خرید چاپی
20,000
15%
ت 17,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پانصد صندلی خالی

کتاب پانصد صندلی خالی از لیلی علم الدین اسود روزنوشت های نویسنده کتاب از محاصره سه ساله فوعه و کفریا در جنگ سوریه را روایت می‌کند. این کتاب در انتشارات شهید کاظمی به چاپ و نشر رسیده است.

یادداشت های لیلی در کتاب پانصد صندلی خالی در محاصره شکل کمیابی از ادبیات مقاومت است که ما را با ذره ای از دریای درد و رنج این مردم شیعه در جریان محاصره منحوس سه ساله شان آشنا می کند.

 

 

درباره کتاب پانصد صندلی خالی

کتاب پانصد صندلی خالی محاصره سه ساله فوعه و کفریا را روایت می‌کند،  در این محاصره سه ساله روستای فوعه به همراه کفریا از ۲۸ مارس سال ۲۰۱۵ تا ۱۹ ژوئیه سال ۲۰۱۸، سه سال و سه ماه و سه هفته درد و رنج گرسنگی و کمبود دارو و ترس لحظه به لحظه را چشیدند.
سه سال هیچ خبر درستی از این مردمان در دسترس نبود و در عصر ارتباطات و آسمان خراش و سلول های بنیادین، این روستا سه سال در جاهلیتی عجیب فرو رفت.

این قصه فقط قصهٔ کفریا و الفوعه نیست. این فقط قصهٔ روزهای تلخ محاصرهٔ منطق های در سوریه نیست.
این قصه انتظار لحظه به لحظهٔ مرگ، قصهٔ دست و پنجه نرم کردن با گرسنگی و ترس و گلوله نیست. این یک قسمت از تاریخ شیعه است.

 

 دانلود کتاب پانصد صندلی خالی

 

بخشی از متن کتاب پانصد صندلی خالی

روزهای آخر مدام جبههٔ النصره، ادلب را تهدید می کرد. صدای موشک و گلوله هر روز بیشتر و بیشتر می شد و حالا دیگر صدایش را به وضوح می شنیدیم. شده بود موضوع بحث هر روزهٔ ما با همسایه ها و دوستانمان که مگر می شود ادلب سقوط کند. می شود؟ نه. این غیرممکن است.
اصلاً این تنها راه رسیدن ما به مناطق امن بود. اواخر فروردین بود که حمله های موشکی و خمپارهای هر روز بیشتر و بیشتر شد و همان روزها هم مثل مور و ملخ ریختند و ادلب را گرفتند. سروَته حمله فقط شد چند ساعت.
از صبح تا بعدازظهر. همه از خانه ها وحشت زده بیرون زدیم. همه از همسایه ها سؤال می پرسیدیم: «چه خبر شده؟ از ادلب چه خبر؟ »

 

کتاب پانصد صندلی خالی مناسب چه کسانی است؟

کتاب پانصد صندلی خالی مناسب افرادی است که به خواندن کتاب های دوران جنگ و حوادثی که در جنگ ها اتفاق می‌افتد علاقه‌مند هستند.

 

دانلود و خرید کتاب پانصد صندلی خالی (نسخه pdf و صوتی)

شما می‌توانید نسخه pdf کتاب پانصد صندلی خالی از لیلی علام الدین أسود و نسخه صوتی کتاب پانصد صندلی خالی با گویندگی مینا حسینی مقدم را از طریق روشگاه اینترنتی فراکتاب تهیه و دانلود کنید.

کتابشناسی ملی :
5986603
شابک :
978-622-6609-87-6
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
88
کنگره :
‫‭DS98/6‬‬
دیویی :
920/055‬‬

کتاب های مشابه پانصد صندلی خالی