کتاب سر بر خاک دهکده

روایت یک نویسنده از پیاده روی اربعین به همراه چهار محافظش!

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
خرید چاپی
110,000
10%
ت 99,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

نویسنده کتاب سر بر خاک دهکده فائضه غفار حدادی است که پیش از این کتاب خط مقدم را به رشته تحریر درآورده است. او این اثر را بر اساس روایت های سفر اربعین سال 1397 خود نگاشته است. این اثر کتابیست ملازم با اشک و خنده توامان که با جذابیت بالا، خواننده را با خود همراه می کند.

معرفی کتاب سر بر خاک دهکده

کتاب سر بر خاک دهکده که به قلم فائضه غفار حدادی نوشته شده است، روایتی جذاب از پیاده روی اربعین است که در آن به مقایسه تجربه سفر به اروپا و سفر به عراق پرداخته می شود. او در کتاب سربر خاک دهکده از رنگ و بوی اربعین و فضائل این سفر پر از برکت، رحمت و جذبه می گوید که از سفره سید الشهدا در سراسر عالم پهن شده و با جذبه ای که دارد کل عالم را مجذوب خود کرده است.

فائضه غفار حدادی

نویسنده کتاب سر بر خاک دهکده فائضه غفار حدادی است که پیش از این کتاب خط مقدم را به رشته تحریر درآورده است. او این اثر را بر اساس روایت های سفر اربعین سال 1397 خود نگاشته است. کتاب های فائضه غفار حدادی را در فراکتاب در قالب الکترونیک و چاپی دریافت کنید.


فائضه غفار حدادی نویسنده کتاب سر بر خاک دهکده

برشی از متن کتاب سر بر خاک دهکده

مگر یک شهر چقدر ظرفیت دارد؟ نکند این سیل جمعیت که لابد از صبح همین شکلی بوده، از این‌طرف شهر وارد می‌شود و به همین حالت از آن‌طرف شهرخارج می‌شود؟شاید هم این چند روز شهر گشاد می‌شود و جا باز می‌کند؟ بعید هم نیست! شاید این ایام، امام‌حسین کربلا را می‌سپارد به علمدارش.
شهردار که او باشد، دیگر همه‌چیز ممکن است. شهر اندازۀ یک کشور، کش می‌آید و بعد که همه را بغل کرد، فشارشان می‌دهد. آن‌قدر به هم نزدیکشان می‌کند که دل‌هایشان به هم گیر کند. اخبار و احوالشان در هم گره بخورد. از غریبگی مسافت‌های دور و دراز دربیایند و مثل مردم یک دهکده به هم نزدیک شوند.

برشی دیگر از متن کتاب

ما دهه شصتی ها توی صف بزرگ شده ایم و در این رشته تخصصی برای خودمان کسی هستیم! همه آن سال ها که من دوران جنینی و نوزادی و نوپایی و خردسالی را می گذراندم، بابا جبهه بوده و من و مامان دوتایی صف های مختلف را با استقامت خودمان از پا درآورده ایم. اما تا حالا صف سیم کارت نایستاده بودم که آن را هم الحمدلله تجربه کردم.
نوبتم که می رسد یکی اطلاعات پاسپورتم را توی تبلتی وارد می کند و همان تبلت را بلند می کند و بدون اینکه اجازه بگیرد از صورتم عکس می گیرد. از مراحل خرید است گویا! یکی هم پول را می گیرد و بسته سیم کارت را تحویل می دهد. چند نفر سرپا بین مردم می چرخند و سیم کارت های جدید را برای آن ها که مایلند توی گوشی می اندازند و چک می کنند که فعال شده باشد. خودم را به اولین نمونه از آن ها می رسانم.

سرش شلوغ است. خودم سنجاق ته گرد دارم. سیم کارت را می اندازم و می دهم که فقط فعالش کند. به محض فعال شدن اینترنت چشمان مرد از تعجب گرد می شود. چند لحظه طول می کشد که بدانم چه اتفاقی افتاده. تلگرام گوشی من از دهم اردیبهشت که فیلتر شده تا این لحظه که ششم آبان نود و هفت است باز نشده.
اینجا که دیگر تلگرام فیلتر نیست، به محض اتصال به اینترنت بالای هزار پیام روی آن آمده! مامور فعالساز در حالی که گوشی ام را پس می دهد، با دست اشاره می کند به تلگرام و می خندد. لابد فکر کرده این همه پیام در همین یک و نیم ساعتی که توی هواپیما بوده ام آمده و احتمالا من خیلی آدم خفنی هستم که دوستان و هوادارانم در هر ساعت برایم هزاران پیام می فرستند!

دانلود کتاب سر بر خاک دهکده

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf سر بر خاک دهکده فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب الکترونیک تهیه کنید.

خرید کتاب دهکده خاک بر سر

نسخه چاپی این کتاب در فراکتاب با تخفیف در اختیار شماست. برای اولین خریدتان می‌توانید کتاب را با کد تخفیف faraketab به صورت ویژه دریافت کنید.

دانلود و خرید کتاب سر بر خاک دهکده پی دی اف و چاپی

مشخصات کتاب سر بر خاک دهکده را در جدول ذیل ملاحظه بفرمایید.

مشخصات
ناشر: شهید کاظمی
نویسنده: فائضه غفار حدادی
تعداد صفحه: 168
موضوع: روایت یک نویسنده از پیاده روی اربعین به همراه چهار محافظش!
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه

سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
168
کنگره :
DS79/9
دیویی :
915/675044
کتابشناسی ملی :
5894599
شابک :
978-622-6609-65-4

کتاب های مشابه سر بر خاک دهکده