امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب انرژی مثبت بده

کتاب انرژی مثبت بده از مجموعه آموزشی ببخشید، چند لحظه، انتشارات زائر رضوی است. این مجموعه ۱۴ گانه با موضوعات متنوعی نظیر ازدواج، فضای مجازی، دروغ، عدالت، شادی، موفقیت، تربیت فرزند و... با نگاهی به مبانی دینی و روایات همراه با چاشنی طنز در دسترس مخاطبان قرار داده شده است.

همه موضوعاتی که در این کتابچه‌ها آمده بر اساس بیشترین دغدغه‌های امروز مردم ایران در تماس با سامانه‌های پاسخگویی به سوالات دینی و مراکز مشاوره از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گردآوری و تدوین شده است. در این مجموعه کوتاه سعی شده است با زبانی شیوا و امروزی به همراه تصویرگری‌های جذاب، مسائل و موضوعات مهم زندگی امروز مردم بررسی شود.

گزیده کتاب انرژی مثبت بده

توی فروردین خیلی از کارمندها دخل و خرجشون نامیزون می شه. هم زود حقوق می گیرن، هم باید کلی عیدی بدن، هم از اون ور دیر بهشون حقوق میدن. با بچه ها خونۀ اقوام برای عیددیدنی می رفتیم و خدا رو شکر بچه ها کلی عیدی گرفتن. من هم آخرهای فروردین دستم تنگ شده بود. با خودم گفتم: «از همین عیدی بچه ها یه خورده برمی دارم. » برای اینکه خیالم راحت بشه، به تلفن ۳۲۰۲۰ ، پاسخ گویی به سؤالات شرعی حرم، زنگ زدم و سؤالم رو پرسیدم.

حاج آقا جوابم رو اینطوری داد: « عیدی بچه ها مال خودشونه. بچه هایی که بالغ شدن، اختیار با خودشونه و میتونین ازشون قرض بگیرین یا به شما هدیه بدن؛ ولی برای بچه های کوچک، وظیفۀ پدر یا جد پدریه که مال بچه رو براش نگهداری کنه. اگه قصد استفاده از عیدی بچه های کوچک رو دارین، باید به این نیت بردارین که بعدا برگردونین .

شابک :
978-622-685239-5‬‬
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
15
کنگره :
BP249/5
دیویی :
297/68
کتابشناسی ملی :
6080701

کتاب های مشابه انرژی مثبت بده