کتاب معارف کاربردی سه جلدی (بینهایت - برترین آرزو)

مجموعه سه جلدی کتاب بینهایت - معارف کاربردی 3 جلدی

امتیاز
5 / 3.7
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 86,250
خرید چاپی
480,000
10%
ت 432,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

مجموعه کتاب معارف کاربردی سه جلدی یا همان کتاب برترین آرزو، خلاصه ای جامع از مجموعه هفت جلدی معارف کاربردی می باشد که به قلم محمد حسن وکیلی نگاشته شده و انتشارات جوانان آستان قدس آن را به چاپ رسانده است.

کتاب معارف کاربردی وکیلی

مجموعه کتاب معارف کاربردی برای دوره های اعتقادی ویژه جوانان و نوجوانان طراحی و نگاشته شده است و در 7 جلد منتشر شده است. این مجموعه کتاب اعتقادی برای جوانان با نام مجموعه کتاب برترین آرزو نیز شناخته می‌شود و در ادامه در سه جلد با نام کتاب بینهایت نیز منتشر شده است.

کتاب معلم معارف کاربردی، مجموعه 5 جلدی است که ویژه اساتید دوره‌های اعتقادی معارف کاربردی منتشر شده است.

همه کتاب های ذکر شده که توسط استاد محمدحسن وکیلی نگاشته شده‌اند در فراکتاب در دو قالب الکترونیک و چاپی در دسترس شماست.

درباره کتاب برترین آرزو (بی نهایت) 

هدف مجموعه کتاب برترین آرزو یا همان کتاب بی نهایت، آن است که در بستر این کتاب ها با تصحیح نگاه نوجوان به انسان، خدا، جهان و دین، زمینه برای رشد معنوی او فراهم آید. این امر به تعبیر رهبر معظم انقلاب، « برترین آرزو » است. این کتاب ها، رویکردی کاملا کاربردی، عقلی و بیانی روان برای جوانان و نوجوانان دارد. این مجموعه کتاب را می‌توان با توجه به توصیه بزرگان به عنوان یکی از بهترین کتابهای اعتقادی معرفی کرد.

خلاصه کتاب برترین آرزو

در این مجموعه، محتوای مباحث اعتقادی به همراه تصویرسازی بر اساس آثار، آراء و مبانی فکری علامه طباطبایی(ره) گردآوری شده است. بخش اوّل این مجموعه مربوط به مباحث معرفت‌شناسی است. این بخش هشت درس دارد. برخی از مباحث آن فقط مقدمه‌ای است برای مباحث بخش‌های بعدی (همچون مباحث علم حضوری و حصولی، تصور و تصدیق و ...) و برخی از آن مباحثی است که به صورت مستقیم در تربیت اثرگذار است و اساس آن از بین بردن ریشه‌های شکاکیت و حس‌گرایی و آموزش روش استفاده صحیح از منابع علمی و در امان ماندن از مغالطات است.

کتاب 3 جلدی بی نهایت

کتاب معارف کاربردی وکیلی هفت جلدی در سه جلد عرضه شده است و در این صفحه در دو قالب الکترونیک و چاپی در دسترس شماست.

کتاب معلم معارف کاربردی

این محتوا در 5 جلد ویژه اساتید دوره معارف کاربردی منتشر شده است. کتاب معلم برترین آرزو (کتاب معلم معارف کاربردی پنج جلدی) نیز در فراکتاب در دوقالب الکترونیک و چاپی در دسترس شماست.

متن کتاب معارف کاربردی

همه انسان‌ها در همه جای دنیا و در همه شرایط دنبال سعادت و خوشبختی و لذّت و خوشی هستند؛ چه انسان‌های دیندار و چه انسان‌هایی که به خداوند و آخرت اعتقادی ندارند؛ چه انسان‌های خوب و درستکار و چه انسان‌های بد و بدکار. همه انسان‌ها همیشه به دنبال سعادت و خوشی خود هستند و تنها تفاوت انسان‌ها در این است که گاهی سعادت واقعی خود را اشتباه تشخیص می‌دهند یا در هنگام عمل از سعادت واقعی خود که می‌شناسند، غافل شده و آن را با چیز دیگری اشتباه می‌کنند.

انسان‌های غیرالهی می‌پندارند که سعادتشان در دنیا (پول، مقام، همسر، فرزند و...) است و تمام همّت خود را صرف تحصیل همین امور می‌کنند. انسان‌های الهی هم فهمیده‌اند که سعادتشان در ارتباط با خداوند و پیروی از انبیاء و اولیاء است. فهمیده‌اند که برترین لذّت‌ها و عالی‌ترین خوشی‌ها در انس با خداوند و در ماورای عالم دنیاست و البته اگر در مسیر رضای خداوند عمل کنند خداوند آرامش و آسایش دنیا را نیز روزی ایشان می‌کنند ... 

دانلود کتاب برترین آرزو

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب، امکان خرید چاپی کتاب برترین آرزو فراهم شده است و شما می‌توانید این اثر را در قالب یک کتاب چاپی خریداری و مطالعه کنید.

دانلود پی دی اف کتاب برترین آرزو

کتاب برترین آرزو pdf در فراکتاب عرضه نشده است اما نسخه چاپی این کتاب با تخفیف ویژه در دسترس شماست.

صوت کتاب برترین آرزو

کتاب صوتی برترین آرزو در فراکتاب عرضه نشده است.

کتاب های استاد وکیلی

کتاب های حجت الاسلام محمد حسن وکیلی منتشر شده توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی در فراکتاب در دوقالب چاپی و الکترونیک عرضه شده است و در دسترس شماست. دانلود کتاب های محمدحسن وکیلی در نرم افزار فراکتاب امکان پذیر است.

کتاب برترین آرزو pdf رایگان

پی دی اف کتاب برترین آرزو، در واقع، کتاب دیجیتال آن در بازار کتاب موجود نمی‌باشد و نویسنده محترم آن را در دسترس قرار نداده است.

کتاب برترین آرزو مشخصات کتاب برترین آرزو را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

نویسنده: محمد حسن وکیلی
ناشر:
موسسه جوانان آستان قدس رضوی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: ۱۲۰۸
موضوع: اعتقادی
صفحات کتاب :
1208
دیویی :
297/53

کتاب های مشابه بی نهایت