نظر شما چیست؟

 معرفی کتاب موفقیت شما اینجاست!

کتاب موفقیت شما اینجاست! مجموعه ای از 62 مقاله است که شما را با تکنیک های عملی برای ایجاد نگرش مثبت و استفاده از اصول موفقیت آشنا می سازد. جف کلر با این مقاله ها الهام بخش مردم سراسر دنیا شده است تا توانایی های بالقوه خود را توسعه دهند و زندگی شادتر و با رضایت بیشتری داشته باشند.

چرا به نظر می آید که بعضی از افراد همیشه خوش شانس تر هستند؟ انگار که آن ها همواره در زمان و مکان مناسب هستند. حتی شغل این گروه با موفقیت همراه است و آن ها یکی پس از دیگری ترفیع های فوق العاده می گیرند. در یک کلام: آن ها موفقیت چشمگیری دارند و از آن نیز لذت می برند. حالا سؤال این است که چه چیزی در پس این قضیه وجود دارد؟ آیا کاری ویژه انجام می دهند؟ یا بخت و اقبال به طور اتفاقی آن ها را برای خوشبختی انتخاب می کند؟


با خواندن کتاب موفقیت شما اینجاست (Here's to Your Success) به اطلاعاتی می رسید که رازهای مهم موفقیت در زندگی را در اختیارتان قرار می دهد. اگر از روش های معرفی شده استفاده کنید، بدون شک قادر خواهید بود تغییری بزرگ در رفتارهای خود به وجود بیاورید. ثمره ی این تغییرات، رسیدن به موفقیت و پیشرفتی است که همیشه به دنبال آن هستید.


اصولی که جف کلر (Jeff Keller) در این کتاب ارائه می دهد به شما یاری می رساند تا علاوه بر موفقیت، به زندگی شادتری دست پیدا کنید. از طرف دیگر، راهنمایی های کتاب "موفقیت شما اینجاست" از شما شخصی می سازد که تغییرات مثبتی در این دنیا ایجاد خواهد کرد. کتاب موفقیت شما اینجاست!، قرار نیست شما را بدون هیچ تلاشی در عرض یک شب موفق یا پولدار کند؛ چرا که چنین راهکاری وجود ندارد و اگر شخصی چنین ادعایی می کند، بدون شک هدف اصلی اش کمک کردن به شما نیست!

گزیده کتاب موفقیت شما اینجاست!

من در بعضی از همایش‌هایم یک کاغذ سفید بزرگ آماده می‌کنم و با یک مداد یک نقطه‌ی کوچک سیاه در وسط آن می‌گذارم. سپس آن کاغذ را به حاضران نشان می‌دهم و از آن‌ها می‌خواهم بگویند چه می‌بینند. اغلب حضار خواهند گفت یک نقطه‌ی سیاه کوچک می‌بینند. اما تعداد اندکی، تازه اگر چنین کسانی پیدا شوند، می‌گویند یک کاغذ سفید با یک نقطه‌ی سیاه می‌بینند.

همگی ما تمایل داریم به همین‌گونه به زندگی‌مان نگاه کنیم. ما از تندرستی برخورداریم، خوراک کافی برای سیر کردن خود داریم، شغلی داریم که می‌توانیم با درآمد آن مخارجمان را بپردازیم و فعالیت‌های تفریحی نیز انجام دهیم؛ اما بر این مسائل تمرکز نمی‌کنیم و به این‌ها هیچ توجهی نداریم.

ما به این داشته‌ها ارج نمی‌نهیم و قدر آن‌ها را نمی‌دانیم و درعوض، بر آن نقطه‌ی سیاه کوچک تمرکز می‌کنیم؛ یعنی بر همان ده درصدی که دوست نداریم در زندگی‌مان وجود داشته باشد… یا بر چیزهایی که آرزو می‌کنیم می‌توانستیم تغییرشان دهیم. با تمرکز بر ده درصدی که نمایانگر مشکلاتمان است و تمرکز بر چیزهایی که دوست نداریم، نگرش منفی را گسترش می‌دهیم و درنتیجه احساس بدی به ما دست می‌دهد. به علاوه، یک اصل کلی وجود دارد که بسیار مهم است: ما چیزی را جذب می‌کنیم که اغلب درباره‌اش می‌اندیشیم. بنابراین با تمرکز بر این‌که چه کمبودهایی در زندگی‌مان داریم، کمبود بیشتری ایجاد خواهیم کرد.

سال نشر :
1391
صفحات کتاب :
318
کنگره :
‏‫BF637‭‬ ‭/م8‏‫‭ک76 1391
دیویی :
‏‫‭158/1
کتابشناسی ملی :
2706510
شابک :
‫‭978-964-236-383-4

کتاب های مشابه موفقیت شما اینجاست!