امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 27,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تا زمانی که نفروختم، ثروتمند نشدم!

کتاب تا زمانی که نفروختم، ثروتمند نشدم! حاصل سال‎ ها مطالعات، تحقیقات و تجربیات شخصی من در زمینه‎‌ی فروش، بازاریابی روانشناسی، کسب‎‌وکار و ارتباطات مؤثر می‎ باشد. در این کتاب تلاش نموده‎‌ام که مطالب را تا حد ممکن با زبانی ساده بیان کنم و تمریناتی که در نظر گرفته‎‌ام علاوه بر سهل و آسان بودن کاملاً عملی و اجرایی می ‎باشد. امید به آن دارم که شما مخاطب گرامی بعد از مطالعه، به‎‌کارگیری و تمرین نکاتی که در این کتاب تقدیم شما کردم، هرروز درخشان‎‌تر و موفق‎‌تر ظاهر شوید. مخاطب اصلی این کتاب تمامی مدیران کسب‌‎وکار، مدیران فروش، وکلا، فروشندگان حضوری، تلفنی، اینترنتی و بازاریاب‎ ها، عرضه‌‎کننده‌‎های محصولات و خدمات، مدرسان، آموزگاران، دانشجویان و تمامی افرادی که به‎‌نوعی فروشنده هستند و نیاز به متقاعدسازی مخاطب خود دارند.

همچنین افرادی که مدیریت و سرپرستی گروهی را بر عهده ‎دارند و برای ارائه خدمات و فروش کالا و مهارت خود احتیاج به یادگیری علوم و تکنیک‌‎های جدید در این زمینه‎ دارند، می‎ توانند از مطالب این کتاب به نحو شایسته بهره‌‎برداری نمایند. من به شما دوست عزیز این اطمینان را می‎دهم که پس از مطالعه این کتاب نگرش و بینش جدیدی خواهید یافت و با یادگیری و اجرای مطالب این کتاب می‎ توانید بدون نیاز به آموزش‎ های پیچیده و حضور در کلاس‎ های متعدد، به‎ راحتی و بدون دردسر با مخاطبان خود ارتباط دوستانه برقرار کنید و وارد مراحل مذاکره و فروش نهایی شوید. توجه داشته باشید که برای رشد در زندگی شخصی و کاری خود باید همواره دیدگاه مثبت به محیط پیرامون خود داشته باشید تا فارغ از هرگونه دغدغه بتوانید درآمدهای بسیار بالا کسب کنید و زندگی شادمانه‌‎تری را تجربه کنید.

کتابی که در دست دارید کمی متمایز با دیگر کتاب‎ ها است. نکاتی که این کتاب را از دیگر کتاب ‎ها متمایز می‎سازد آن است که به‌‎صورت خیلی شفاف و واضح تمامی مراحل فروش را توضیح داده‎‌ام و به‌‎صورت گام‌‎به‌‎گام از ابتدا تا انتهای مراحل فروش را باهم تحلیل و بررسی خواهیم نمود. اگر تصمیم خود را برای تبدیل‌‎شدن به یک فروشنده حرفه‌‎ای و پول‎ساز گرفته‌‎اید و مایل به دریافت هدیه این کتاب هستید، از طریق راه‌های ارتباطی که در ابتدای کتاب آمده است، با من در ارتباط باشید.


گزیده‌ای از کتاب تا زمانی که نفروختم، ثروتمند نشدم!

فروشنده‌ی حرفه‌ای می‌داند که باید تمرکز خود را بر روی یک یا چند محصول محدود قرار دهد. پس اگر به دنبال کسب موفقیت هستید فراموش نکنید که شما نمی‌توانید همه‌چیزفروش باشید و فقط باید در چند مورد محدود که به حوزه شما مربوط می‌شود، ممتاز شوید. این باور درست است که دنیای اطراف شما از مشتریانی پر شده که احتمال خرید آن‌ها از شما زیاد است؛ اما به خاطر داشته باشید قرار نیست همه‌ی آن‌ها مشتریان شما باشند؛ بنابراین شما باید در یک حوزه‌ی خاص تخصص کسب کنید و برای مشتریانی که هدف شما هستند وقت و انرژی بگذارید.

تجربه نشان داده که فروش به اشخاصی که شبیه شما هستند، کاری بسیار ساده‌تر و آسان‌تر است. افرادی که نگرش، تحصیلات، سبک زندگی، نوع پوشش و تجربه آن‌ها شبیه شماست، مشتریان ایده‌آل‌تری هستند. آن‌ها با شما راحت‌تر هستند و شما نیز می‌توانید با آن‌ها راحت باشید.

سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
190
کنگره :
‏‫‬‭HF5438/25
دیویی :
‏‫‬‭658/85
کتابشناسی ملی :
7434885
شابک :
978-622-752787-2

کتاب های مشابه تا زمانی که نفروختم، ثروتمند نشدم!