کتاب چگونه باورهای خود و جامعه را شخم بزنیم pdf

دیدن از زاویه خاص به رویدادهای پیرامون و شک کردن و زیر سوال بردن هر باوری که تا امروز در ما شکل گرفته است.

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چگونه باورهای خود و جامعه را شخم بزنیم

کتاب چگونه باورهای خود و جامعه را شخم بزنیم سعی داره از وقایع روزمرهای که در زندگی تمام افراد و خانواده ها وجود داره به سادگی صحبت کرده و با مثال های فهمیدنی و مستند، بار معنی رو به مخاطب برسونه.

کتاب چگونه باورهای خود و جامعه را شخم بزنیم از ٩ فصل تشکیل شده و در انتهای برخی فصول، برای خواننده تکلیفی داده شده تا بدون هیچ قضاوت و ترسی، صادقانه آنچه در طول سال های زندگی باور داشته و تجربه کرده رو بنویسه.

مخاطب کتاب چگونه باورهای خود و جامعه را شخم بزنیم، همه طیف جامعه از سن ١٤ سال به بعد رو در برمی گیره؛ به خصوص زنان و دخترانی که تأثیر شگرفی در شکل گیری جامعه و فرهنگ دارن. نگارنده سعی داشته برخ ی باورهای کلیدی و ز یربنایی غلط در فرهنگ جامعه رو مطرح کنه و باعث جرقه ای در ذهن خواننده بشه و در نهایت زمینه ساز تغییر در باورها، نگرش، اعتقادات و نوع برداشت او از رویدادهای اطراف بشه و درنهایت منجر به شناخت انسان از خود، محیط و خالقش بشه.

بخشی از متن کتاب چگونه باورهای خود و جامعه را شخم بزنیم

وقتی صحبت از زن خوب یا دختر خوب میشه، اکثراً فکر می کنن که این موجود زمانی می تونه خوب باشه که مثلا آفتاب مهتاب ندیده باشه و مردها به دنبال همچین زنی می گردن؛ غافل از اینکه آیا خود شما مرد خوبی هستید؟

زن خوب، خواهان مرد خوبه. اگه فاطمه زهرا می خوای، باید حضرت علی باشی. نمی شه یکی از جنس حریر باشه و طرف مقابل از گونی زمخت. شما خوب باش، شما گل باش و عطر بده، پروانه ها دورت می گردن. قطعا هر کس میره سمت هم جنس و هم فرکانس خودش. رودخونه می گرده دریا رو پیدا می کنه.

بخارهای روی اقیانوس ها هیچ وقت به سمت زمین حرکت نمی کنن؛ بلکه به سمت ابرها میرن. سنگ ها وقتی از کوه جدا می شن هرگز به سمت آسمون نمیرن؛ بلکه روی زمین پرتاب میشن.

صفحات کتاب :
118
کنگره :
BF۳۲۷‬
دیویی :
۱۵۲/۴
کتابشناسی ملی :
7635883
شابک :
978-622-7725-05-6
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه چگونه باورهای خود و جامعه را شخم بزنیم