امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چگونه به مادربزرگم خواندن یاد دادم

در کتاب چگونه به مادربزرگم خواندن یاد دادم، داستان‌های جذاب زیادی می‌خوانید. داستان جالبی در مورد یکی از دانش‌آموزان مورتی که بیشتر وقت‌ها از مدرسه فرار می‌کرد. یا شرح نحوۀ مشاوره‌دادن سودا به مادرش برای پس‌اندازکردن زمانی که او می‌خواست به شوهرش کمک کند تا یک شرکت نرم‌افزاری راه‌اندازی کند و داستان دل‌نشین وعده‌ای که او به پدربزرگش داد و به آن عمل کرد؛ اینکه روستای کوچک آن‌ها کتابخانه‌ای داشته باشد که همیشه جدیدترین کتاب‌ها را داشته باشد و .... هریک از این داستان‌های زیبا و لطیف، روحیه‌بخش و الهام‌بخش هستند و به شما برای سرسخت و مقاوم بودن در راه رسیدن به رویاهایتان انگیزه می‌دهند.

گزیده کتاب چگونه به مادربزرگم خواندن یاد دادم

من در روستا به دنیا آمده ام، در روزهایی که تلویزیون و سیستم های موسیقی یا VCD در خانه ها وجود نداشت و تنهاکالای لوکس ما کتاب بود. من خیلی خوش شانس بودم، چون پدربزرگ و مادربزگ فوق العاده ای داشتم. پدربزرگم معلمی بازنشسته بود و شیفتهٔ کتاب خواندن.

او متن های سانسکریت زیادی حفظ بود و هر شب، زیر آسمان سیاهی که با ستاره های درخشان روشن شده بود، یکی از این داستان های سانسکریت را برای من می خواند.  داستان های پدربزرگ راجع به تاریخ هند، اتّفاقات حماسی یا هرچیز جالب دیگری بود که در روزنامه ها و مجلات آن زمان خوانده بود. 

صفحات کتاب :
144
کنگره :
PZ7
دیویی :
[ج]823/914
کتابشناسی ملی :
8407454
شابک :
978-622-7459-80-7
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه چگونه به مادربزرگم خواندن یاد دادم