کتاب سبزپوشان آسمانی pdf

وصیت نامه موضوعی شهدای نیروی انتظامی استان یزد

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سبزپوشان آسمانی

کتاب سبزپوشان آسمانی نوشته حامد پارسا به مجموعه وصیت نامه های شهدای فرماندهی انتظامی استان یزد اشاره دارد که بر اساس موضوع جمع آوری شده است.

وصیت نامۀ شهدای گران قدر، تلنگری است برای بیداری ما انسان ها که بر بستر فانی دنیا خفته ایم؛ مگر به خود آییم و برای سرای ابدیمان فکری کنیم و با تدبر در تذکرات و راهنمایی های عزیزانی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با نثار خون خود درخت اسلام را آبیاری نمودند راه سعادت را بیابیم و معلوم است که اگر به این وصایا عمل نکنیم قطعا از زیانکاران خواهیم بود. کتاب سبزپوشان آسمانی بخشی از وصیت نامۀ شهدای عزیز ناجا است. همان ها که تا ابد مدیون زحمات و فداکاریشان هستیم.

گزیده کتاب سبزپوشان آسمانی

فقط چیزی که در این دنیا به آن عشق می ورزم شهادت هست. من به جبهه خونین کربلای ایران می روم برای مقام؟ نه این طور نیست حتماً ضد انقلاب به ما مردم مسلمان ایران می گوید که جوانانتان را احساساتی کرده اند، نه اینطور نیست من و امثال من که به جبهه می‌رویم و نه شرقی هستیم و نه غربی فقط عشقمان جمهوری اسلامی ایران است. هیچ حرفی قبول ندارم به جز حرف های امام. اماما من سرباز کوچکت محمد را بپذیر و در راه خدا شهادتم را قبول کن. اماما به خدا اگر هفتاد بار کشته شوم و خاکستر بدنم را به باد بدهند باز می‌گویم خاک پایت حساب نمی شوم.

شابک :
978-622-6554-96-1
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
118
کنگره :
DSR1625
دیویی :
955/08430922
کتابشناسی ملی :
8453982

کتاب های مشابه سبزپوشان آسمانی