امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 16,800
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 23,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب عیار نامعلوم

کتاب عیار نامعلوم نوشته فاطمه بهشتی آریا توسط انتشارات نظری منتشر شده است. عیار نامعلوم زندگی یک خانواده است. خانوده ثروتمندی که با تکیه بر ثروتشان که روز به روز هم بیشتر می شود، زندگی خوبی از لحاظ ظاهری برای خودشان ساخته اند. علی و بی بی ناز که چهار دختر و سه پسر داشتند، هر یک را به خانه بخت فرستادند و آن ها هم مشکلات و پستی و بلندی های بسیاری را تجربه کردند...

گزیده کتاب عیار نامعلوم

در خانه غیر از زن ها و سریدار فقط دو برادر کوچک سیمین حضور داشتند که با ترس از پنجره بیرون را نگاه می کردند. پسر بزرگتر اردلان که دوران بلوغ را می گذراند و احساس بزرگی می کرد به مادرش می گفتعزیزجان اگراجازه بدهی می روم خدمتش می رسم که دیگر جرات نکند در نبود آقا جان بیاید در خانه عربده کشی کند اما با یک تشر مادر سر جایش ایستاد. او از تو بزرگتر است و احترامش واجب. خودم می روم ببینم چه می گوید؟ تا آقا جانت برسد. بی بی ناز چادرش را به سر انداخت و بیرون آمد. بدون سلام گفت محمد آقا دیگه چی شده فیلت یاد هندوستان کرده؟ این چند ماه کجا بودی؟ او طبق معمول انگار سوزنش گیر کرده باشد با وقاحت می گفت آمده ام زن و بچه ام را ببرم. حاج خانم گفت تو برای ما آبرو نگذاشتی بعد از یک عمر با عزت و آبرو زندگی کردن نمی دانم چه گناهی به درگاه خدا کرده بودیم که تو را قسمت ما کرده حالا هم بیا تو بنشین تا آقا بیاید یا برو بعداً بیا که خودش باشد.

محمد گفت من با کسی کار ندارم آمده ام زن و بچه ام را ببرم سر خانه و زندگی شان. خوشبختانه در همین موقع صدای اتومبیل آقا از کوچه آمد. حاج خانم خوشحال شد که شوهرش رسید اما دلشوره هم داشت که درگیری بشود. همه اهل خانه پشت پنجره ها بودند. سیمین که طفلش را بغل کرده بود و مثل بید می لرزید و از فکر اینکه محمد بخواهد او و بچه اش را ببرد رنگ به رو نداشت. چشمش که به پدرش افتاد کمی آسوده شد. حاج آقا و ارسلان و راننده از ماشین پیاده شدند.

صفحات کتاب :
336
کنگره :
PIR8335‭‬ ‭/ھ547‏‫‭ع9 1397
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
4830283‬
شابک :
978-600-289-771-8
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه عیار نامعلوم