امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هنر زندگی مینیمالیستی

کتاب هنر زندگی مینیمالیستی نوشته اولیویا تلفورد یک انتخاب فوق العاده برای داشتن زندگی آرام و بدون آشفتگی، هنر زندگی مینیمالیستی به شما می‌آموزد که چگونه عوامل ایجاد کننده آشفتگی را از زندگی خود حذف کنید و آرامش را در زندگی حفظ کنید.

 

درباره کتاب هنر زندگی مینیمالیستی

کتاب هنر زندگی مینیمالیستی در سال 2019 به قلم اولیویا تلفورد منتشر شد و توسط نسیم سیدی اصل و امیر نظری انامق در انتشارات آگاه به ترجمه و چاپ رسیده است.
در این کتاب، نویسنده سعی دارد راهکارهایی برای داشتن زندگی آرام و بدون آشفتگی را به شما آموزش دهد.

کتاب هنر زندگی مینیمالیستی خواهید آموخت که عوامل ایجاد کننده آشفتگی بیش از آن‌‎چه فکر می‌کنید زیاد هستند. نه تنها به شما یاد خواهم داد که چگونه آشفتگی را از خانه خود حذف کنید.
لکه خواهید فهمید که چگونه می‌توانید آشفتگی را از روابط، احساسات و سایر جنبه‌های زندگی‌تان نیز دور کنید تا بتوانید زندگی شاد و سرشار از خوشبختی که می‌دانید شایسته آن هستید را داشته باشید!

کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب هنر زندگی مینیمالیستی را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی خود آرامش، تعادل و نظم ایجاد کنند پیشنهاد می‌کنیم.

 

کتاب هنر زندگی مینیمالیستی

 

بخشی از متن کتاب هنر زندگی مینیمالیستی

 

همانطور که پیش از این خواندید وسایل اضافی که در خانه نگه می دارید نوعی هدر دادن پول است. اما این کار خیلی هم بد نیست، چراکه می توانید برخی از زباله های خود را به پول نقد تبدیل کنید.
به یاد داشته باشید که سطل آشغال یک فرد، برای فرد دیگری یک گنجینه است! چیزی که از آن استفاده ای نمی کنید، ممکن است وسیله مورد نیاز یک فرد دیگر باشد.

یک نظرسنجی که اخیراً انجام شده است نشان داده است که بیش از نیمی از افرادی که کارمند بوده اند گفته اند که پس انداز کردن پول بیشتر، در صدر لیست تصمیم های سال نو آن ها قرار دارد. با این حال، حدود ۶۹ درصد از آمریکایی ها کمتر از ۱۰۰۰ دلار پس انداز دارند.

شما پیش از این در همین کتاب خواندید که آمریکایی ها دوست دارند برای نگهداری وسایلی که نیازی به آن ها ندارند پول خود را هدر دهند و به صنعت چند میلیارد دلاری ذخیره سازی و انبار کردن، پول پرداخت کنند.
اگر شما هم این اشتباه را کرده و یک انبار برای نگهداری وسایل خود اجاره کرده اید، همین حالا آن را خالی کنید!

سایت eBay یک نظرسنجی انجام داده و دریافته است که هر خانواده به طور میانگین بیش از ۵۰ قلم کالای بلااستفاده به ارزش تقریباً ۳۱۰۰ دلار را نگهداری می کند.
فقط به این فکر کنید که با این پول اضافی چه کاری می توانید انجام دهید! هنگامی که تصمیم گرفتید چه چیزی را دور بیندازید و چه چیزی را نگه دارید، یک چالش ۳۰ روزه دیگر برای فروش وسایل اضافی تان تعیین کنید.
هر چیزی که نمی‌توانید بفروشید را به خیریه اهدا کنید. ایده اصلی این است که چیزهایی که به آن ها احتیاج ندارید را از خانه خارج کرده و به دست افرادی که به آن ها نیاز دارند برسانید.

 

دانلود کتاب هنر زندگی مینیمالیستی

شما می‌توانید کتاب هنر زندگی مینیمالیستی (کتابی برای ساختن آرامش در زندگی) را از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب دانلود و خریداری کنید.

کنگره :
‏‫‬‭BJ1533‭‬‭‬‬
دیویی :
‏‫‭648/5‬‬
کتابشناسی ملی :
8517914
شابک :
978-622-98183-4-3
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
149

کتاب های مشابه هنر زندگی مینیمالیستی