امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
50,000
15%
ت 42,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قصر حبابی

کتاب قصر حبابی برای هر کسی که بخواهد رابطه عاطفی سالم و موفقی را تجربه کند، مفید است؛ چون کمک می‌کند رابطه خود را بر اساس واقعیت‌ها مدیریت کند، نه بر اساس برداشت‌های اشتباه از برخی آموزه‌های نادرست که در جامعه رواج دارد.

زندگی ما سراسر رابطه است و این روابط هستند که به زندگی رنگ می دهند. به جرات می توان گفت یکی از مهمترین ارتباطات زندگی، ارتباط بین زن و شوهر است. هر چه همسران بهتر بتوانند ارتباط برقرار کنند، زندگی بهتری را تجربه می کنند. متاسفانه در این بین باورهای غلطی وجود دارد که به رابطه آسیب می زند که در کتاب قصر حبابی به این باورها پرداخته شده است.

گزیده کتاب قصر حبابی

قدم اول برای رسیدن به هر هدفی، داشتن شناخت واقعی و اصلاح باور نسبت به آن هدف است. وقتی پولی به ما ارث رسیده، اگر بخواهیم بدون اندیشیدن، تصمیم بگیریم، خرید خودروی گران قیمت، بسیار وسوسه انگیز است، اما با کمی فکر، اولین مسأله ای که ما را به چالش می کشد، این است که آیا حقوق ماهیانۀ من جوابگوی هزینه های نگهداری این خودرو خواهد بود؟

یک رابطه عاطفی قرار است چه دستاوردی در زندگی من داشته باشد؟ اگر فرد سرشار از سردرگمی، افسردگی و گره های حل نشده باشد و به این امید وارد رابطۀ زناشویی شود که کسی او را شاد کند، آیا هدفی واقعی از رابطه دارد؟

بدیهی است بسیاری از زوج های ناخشنود امروزی از زندگی، قصری رویایی ساخته اند. آنان به محض ورود به زندگی مشترک و لمس این قصر رویایی-یا بهتر بگوییم؛ «قصر حبابی»- متوجه می شوند خبری از آرزوهای پر زرق و برق نیست و به یکباره و ناباورانه حباب توهّم و تخیلات آن ها خواهد ترکید.

صفحات کتاب :
172
کنگره :
‫‬‮‭‭HQ743
دیویی :
‫‬‮‭306/81‬‬
کتابشناسی ملی :
8302798
شابک :
978-600-441-371-8
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه قصر حبابی