کتاب کلام مانا pdf

گنجینه یادداشت های کوتاه عشق، خرد، ثروت و...

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کلام مانا

کتاب کلام مانا اثر محمد ذوالفقاری انتشارات مانیان منتشر شده است. کتاب حاضر شامل پنج فصل است که فصل اول به نکاتی از جنس عشق و مهربانی اختصاص یافته، در فصل دوم راجع به موفقیت و ثروت بحث شده، در فصل سوم به موضوعات دانش و خرد پرداخته شده، فصل چهارم به مطالبی از جنس شادی و لذت و آخرین فصل آن به نکات و مطالبی از جنس آینده نگری و عبرت اختصاص یافته است.

کتاب کلام مانا حاصل تتبع، مداقه و تحلیل مطالب چندین کتاب، یادداشت و مقاله است که به صورت جملات و یادداشت های کوتاه از جنس عشق و مهربانی، دانش و خرد، ثروت و موفقیت، آینده نگری و عبرت و شادی و لذت تنظیم شده است. هدف بنده گردآوری و تدوین گنجینه ای ماندگار برای استفاده خوانندگان عزیز بوده است.

گزیده کتاب کلام مانا

تأثیر معشوق

بهرام گور را پسری بود کوتاه همت و دنی که کنیزکان زیبا و خوش آواز بر او سخت مسلط گشته بودند تا آن جا که به یکی از آنان عاشق شد. هنگامی که بهرام از این واقعه آگاه شد، کنیزک را گفت: وی را به گناهی متهم نما و بگو که من جز مردی بلند طبع و عالی همت را نشایم. پس از آن، پسر ترک حالات خویش گفت و هنگامی که به سلطنت رسید، از با شهامت ترین و صحیح الرأی ترین پادشاهان محسوب افتاد.

صفحات کتاب :
174
کنگره :
PN6095‭‬ ‭
دیویی :
808/882
کتابشناسی ملی :
7305440
شابک :
978-622-7321-71-5
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه کلام مانا