کتاب شرمنده نباش دختر؛ عذرخواهی بسه

برنامه‌ای برای رسیدن به اهداف بدون شرمساری

امتیاز
5 / 5.0
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شرمنده نباش دختر

ریچل هالیس در کتاب شرمنده نباش دختر که یک کتاب در زمینه خودسازی زنان، موفقیت، خوشبختی و عزت‌نفس محسوب می‌شود درباره یک ایده کلی صحبت می‌کند. اینکه اگر کاری را به خاطر خودت انجام دادی و هیچ‌کس آن را درک نکرد، شرمنده نباشی. هالیس اعتقاد دارد اگر شما بتوانید کاری بکنید که باعث احساس خوب در درونتان شود این کار ارزشمند است و «قدرتمندترین و دلنشین‌ترین احساس دنیاست.» و به هیچ وجه نباید شرمنده باشید.

زنانی که به طور کامل از زندگی خود بهره نمی برند. آن ها در اعماق قلب خود، اشتیاقی برای چیزی بیشتر را احساس می کنند اما از شرمنده شدن در برابر دیگران، نرسیدن به کمال و کافی نبودن می ترسند. هالیس، نویسنده ی بسیار موفق و پرفروش نیویورک تایمز در کتاب شرمنده نباش دختر، ندای بیدارباش را برای بانوان جهان سر می دهد. او می داند که بسیاری از زنان به جای این که درک کنند چه کسی هستند و چه چیزهایی می خواهند، در طول زمان آموخته اند که هویتشان را به نسبت افراد دیگر بازشناسند و در نگرش خود، فقط یک همسر، مادر، دختر، کارمند و غیره باشند.

هالیس در کتاب شرمنده نباش دختر، زنان سراسر جهان را به چالش می کشد تا از دست کشیدن از آرزوهای خود دست بردارند و به آن ها، مهارت های لازم برای حرکت به سوی رشد، اعتماد به نفس و موفقیت را می آموزد.

گزیده کتاب شرمنده نباش دختر

من معتقدم اکثر زنانی که خواننده این کتاب هستند به دنبال رسیدن به اهدافشان هستند. جویندگان طلا نیستند بلکه جویندگان هدفند. به این معنا که شما هدفی دارید، یا رویایی در سر می پرورانید و یا به دنبال نصیحت یا تشویق و دلگرمی ای هستید که شما را به سمت رویایتان سوق دهد.

شابک :
978-622-6929-10-3
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
272
کنگره :
‏‫‬‭BF637
دیویی :
‏‫‭158/1082‬‬
کتابشناسی ملی :
7280817

کتاب های مشابه شرمنده نباش دختر؛ عذرخواهی بسه