امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چهار برابر سازی درآمد

کتاب چهار برابر سازی درآمد اثر خلیل رضوی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. سرعت پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن آن در ایران و جهان، امروز آن چنان برق آسا شده است که برخی مشاغل و صنایع، روز به روز در ورطه ی نابودی بیشتر قرار می گیرند و در عوض به تدریج برخی صنایع و مهارت های جدید پا به عرصه ی وجود می گذارند و خواهان فراوان پیدا می کنند، در حالی که قبلاً حتی اسمی هم از آن ها نبود.

از طرف دیگر تکنولوژی تفکر و روان شناسی موفقیت فردی نیز هر روزه ابعاد جدیدی پیدا می کند و دیگر نمی توان با افکار قدیمی در دنیای اینترنتی و مجازی گونه ی امروز به موفقیت کاری یا مالی یا خانوادگی دست یافت.

انتشارات کهکشان دانش به عنوان یکی از ناشران فعال که همواره در جهت آموزش به زبان ساده و برای عموم مردم تلاش کرده است، در سال سیزدهم فعالیت خود و در ادامه ی رسالت اجتماعی خویش، مجموعه ی جدیدی را بنا می نهد؛ مجموعه کتبی با عنوان «زندگی و کسب وکار موفق برای همه».

گزیده کتاب چهار برابر سازی درآمد

مثلی هست که می گوید: «یا عالی باش یا اصلاً نباش». یک سری از کسب و کارها هستند که هرقدر هم وقت بگذارید و خودتان را برای شان اذیت کنید، یک سقف درآمدی محدودی دارند. من اخیراً یک مراجعه کننده داشتم که داریم برای توسعه ی کسب و کارش برنامه ریزی می کنیم، ایشان یک سوپرمارکت دارند که وضعیت مالی خوبی هم دارد و در هرروز چند میلیون می تواند درآمدزایی بکند، منتها همین پریروز من داشتم با ایشان صحبت می کردم، این جمله را به ایشان گفتم و ایشان هم تأیید کرد که: این سوپرمارکت با این فضایی که دارد، خودش را هم که بکشد، برای مثال در هر ماه فلان رقم را می تواند در بیاورد و بیشتر از آن نخواهد شد، مگر این که یک نوآوری و خلاقیتی به خرج داده شود و با استفاده از روش هایی که در ادامه در بخش های بعدی می گویم، این کار بتواند رشد چندین برابری را تجربه بکند، والاّ یک بقالی سقف درآمدی اش مشخص است و راه کار و چاره ی خاصی ندارد، مگر این که آن ایده هایی را که عرض می کنم پیاده بکند.

صفحات کتاب :
104
کنگره :
HF5386‏‫‬‭/ر64چ9 1396
دیویی :
650/10955
کتابشناسی ملی :
4894696‬
شابک :
978-600-6524-12-2
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه چهار برابر سازی درآمد