کتاب ناگفته های راه اندازی کسب و کار در ایران pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ناگفته های راه اندازی کسب و کار در ایران

کتاب ناگفته های راه اندازی کسب و کار در ایران اثر خلیل رضوی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. انتشارات کهکشان دانش به‌عنوان یکی از ناشران فعال که همواره در جهت آموزش به زبان ساده و برای عموم مردم تلاش کرده است، در سال سیزدهم فعالیت خود و در ادامه‌ی رسالت اجتماعی خویش، مجموعه‌ی جدیدی را بنا می‌نهد؛ مجموعه‌ کتبی با عنوان «زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه».

این مجموعه که هیچ محدودیتی ازنظر تعداد عناوین کتاب برایش در نظر گرفته نشده است،‌ قصد دارد با ترجمه یا تألیف کتب کاربردی و متناسب با فرهنگ و اقتصاد روز به زبان ساده و برای عموم مردم، راه رسیدن به موفقیت در زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی را در کنار شیوه‌های راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکارهای موفق نهادینه کرده و فرهنگ جدیدی در کشور ایجاد کند.

گزیده کتاب ناگفته های راه اندازی کسب و کار در ایران

چیزی که امروزه در ایران بیش تر رایج است این است که وقتی یک شرکت یا کسب‌و‌کار یا استارت آپی در یک سوژه ای کار می کند و موفق می شود، همه از آن کپی برداری می کنند و به‌نوعی یکهو می بینیم که کلی سایت شبیه هم وارد بازار می‌شوند و باهم رقابت می کنند و معمولاً هیچ‌کدام از این ها هم هیچ‌وقت جای آن سایت اولیه این حوزه را نمی گیرند.

دوستان، سعی کنید در ایده ای که می خواهید برای استارت آپ خودتان پیاده بکنید، اصطلاحاً موج‌سواری نکنید. اگر می بینید که الآن سایت ها و کسب‌و‌کارهای آگهی‌نامه روی بورس است شما هم به سراغ این قضیه نروید.

الآن در سایت هایی که جزو 100 سایت برتر ایران هستند، سایت های آگهی نامه زیاد دیه می‌شوند. این‌که آگهی دادن و آگهی رایگان دادن به‌نوعی جذابیت دارد و مردم از آن استفاده می کنند درست، منتها این‌که شما دقیقاً کپی یک رقیب دیگر را تشکیل بدهید و برنامه نویسی‌اش بکنید، این کار دیگر هیچ جذابیتی را ندارد.

تعجب می کنم درجایی که به‌عنوان‌مثال 2 سایت بسیار معروف دیوار و شیپور که مختص آگهی دادن است، چطور است که سایت های جدید مثل نخود و لوبیا اضافه می شوند و می خواهند با این ها رقابت بکنند! آن‌هم بدون هیچ نوع نوآوری و بدون هیچ نوع خلاقیتی.

سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
158
کنگره :
HF5386‭/ر66ن2 1397‬
دیویی :
650/10955
کتابشناسی ملی :
5009590
شابک :
978-600-6524-15-3

کتاب های مشابه ناگفته های راه اندازی کسب و کار در ایران