کتاب برنامه متابولیسم و تناسب اندام pdf

از پرفروش تین های نیویورک تایمز

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب برنامه متابولیسم و تناسب اندام

کتاب برنامه متابولیسم و تناسب اندام اثر لین جنت رسیتاس با ترجمه فرزانه سلطانی سامانی انتشارات نور علم منتشر شده است. این کتاب  به شما نشان خواهد داد که دقیقا چگونه خوردن غذاهای مناسب بدنتان، از کاهش وزن و سوخت و ساز شما حمایت میکند. در حالی که خوردن غذاهای نامناسب برای شما میتواند برنامه ی سوخت و ساز بدنتان را تخریب کند.

فرد محوری زیستی راز کاهش وزن است که هیچکس تاکنون به شما در مورد آن نگفته است. درکتاب برنامه متابولیسم و تناسب اندام همچنین شما می آموزید که چرا تیروئیدتان، کلید کاهش وزن، افزودن انرژی و در کل کلید سلامت شماست و چگونه شما می توانید، سوخت و ساز بدنتان را از طریق کمک وحمایت به غده تیروئید برگردانید. شما حتی خواهید فهمید که بیشترخوابیدن، می تواند یکی از ابزارهای قدرتمند برای کاهش وزن باشد، کاملا جدی!!

درباره نویسنده کتاب برنامه متابولیسم و تناسب اندام

لین جنت رسیتاس، نویسندۀ نیویورک تایمز و نویسندۀ بین المللی پرفروش کتاب برنامه، می باشد، که یک کتاب نوآورانه و خلاقانه در رابطه با قواعد و اصول تغذیه است، که در بیش از 15 کشور منتشر شده است. او به مدت بیشتر از 30 سال است که یک متخصص تغذیۀ جامع نگراست و در حال مطالعۀ تغذیه درمانی، طب جامع نگر و همه جانبه، گیاه شناسی طبی، یوگا، و ماساژ سنتی شیاتسو می باشد.

 کارها و دستاوردهایش در برنامه های تلویزیونی دکتر آز، کانال CBS، و NBC، و نشریۀ هاف پست، نشان داده شده اند. لین جنت به صدها هزار مرد و زن، در پیدا کردن راهی آسان و موثر برای کاهش وزن، بهبود و ارتقائ سلامتیشان، و معکوس کردن روند پیری، کمک کرده است

گزیده کتاب برنامه متابولیسم و تناسب اندام

هر چیزی که ممکن است، برای هر شخصی ایجاد مشکل کند از لیست غذاها حذف می شود؛ برای هرشخصی. حتی شما. نه چربی، نه گلوتن، نه شکر و نه هیچ لبنیاتی. به نظر می رسدکه هر روز لیست جدید از غذا ها به عنوان غذاهای مضر معرفی می شوند. ورق به ورق دستورات کاهش وزن با نام غذا های خطرناک و مضر به شما استرس وارد می کنند؛ که شامل توجیهات علمی هستند، که چرا آن غذا ها باعث می شوند شما وزن اضافه کنید.

مانند بسیاری از دستورات غذایی که شما را ظاهرا به سمت انتخاب های سالم هدایت می کنند، شامل: ماهی سالمون، بوقلمون، سفید تخم مرغ، اسفناج ، گل کلم و ماست می باشد. در نظریه اینگونه پندار شده است که شما می توانید از طریق این غذا ها وزن کم کنید، اما اگر نتوانستید چه؟! اگر کارشناسان تغذیه مشکل شما را از جهت اشتباه ببینند، چه؟ با تمام این قوانین غیر ممکن بدن شما شروع می کند به این احساس که دشمن است، بنابراین شما خودتان را به انواع محدودیت ها گره می زنید. از گارسون به جای نان تست، طلب گوجه می کنید، و به جای پختن یک سیب زمینی تقاضای گل کلم بخار پز می کنید و همچنان شما نمی توانید وزن کم کنید و درمانده می شوید، غذا خوردن دیگر برایتان لذت بخش نیست، تنها بودن لذت بخش میشود؛ زیرا هر انتخاب یک نبرد همیشگیست، در جنگی که شما هرگز واقعا پیروز نخواهید شد.

صفحات کتاب :
352
کنگره :
RM 224
دیویی :
25/613
شابک :
978-600-169-445-5

کتاب های مشابه برنامه متابولیسم و تناسب اندام