نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب برخورد

کتاب صوتی برخورد اثر محمود اکبرزاده توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. در این کتاب نویسنده به ماجرای رزمنده‌ای به نام صابر می‌پردازد. که در حین عملیات ویژه به علت برخورد با مین پایش قطع می‌شود. او از دوست و هم رزمش می‌خواهد که او را رها کرده عکس‌ها و نقشه‌های تهیه شده را به فرماندهان خودی برساند .سرانجام پس از رفتن هم رزمش به دنبال ماجراهایی اسیر عراقی‌ها می‌شود و ادامه این رمان جذاب و خواندنی را با صدای احمد هاشمی بشنوید.

درباره نویسنده کتاب برخورد

محمود اکبرزاده زاده ی سال 1339، از معدود نویسندگان آشنا با شیوه‌های مدرن داستان‌نویسی و سبک‌های جدید روایی در ادبیات است که افزون بر مباحث تئوریک در حیطه عمل نیز نمونه‌های موفقی از خود به یادگار گذاشته است. وی از سال‌ها پیش به امر آموزش نویسندگی اشتغال داشته است و تاکنون کارگاه‌های داستان‌نویسی موفقی با مدیریت او در سطح کشور برگزار شده که غالبا بر آشنایی با متدهای صحیح داستان‌نویسی مدرن متمرکز بوده است.

گزیده کتاب برخورد

دویست جفت چشم داره ما رو می‌پاد. منتهی واسه چی آبکشمون نمی‌کنن؟ چون احتمالاً میدونن که چرا اینجاییم. حالا هم اگه بخوای بیشتر معطل کنی، سروکله‌شون پیدا میشه و اونوقت… حسین خوب گوش کن چی میگم.

من نمی‌خوام بهت بگم این یه دستوره و تو باید برگردی عقب، نه، این رو نمیگم، ولی برادر من! فقط کاری نکن که پیش خدا روسیاه بشیم. من به خودم کار ندارم چون خیلی وقته چشم‌انتظار این لحظه هستم، ولی تو میخوای جواب خدا رو چی بدی؟ برگرد حسین جون!

صفحات کتاب :
356
کنگره :
‭PIR8334
دیویی :
8‮فا‬3/62‬
کتابشناسی ملی :
5957559
شابک :
978-600-03-3329-4‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه برخورد