امتیاز
5 / 0.0
خرید چاپی
ت 70,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فولاذ

کتاب فولاذ قلم محمدعلی قربانی(نویسنده کتاب) درباره زندگی نامه مستند مهاجر الی الله شهید علی اصغر فولادگر است. این اثر به همت انجمن پیشکسوتان سپاس منتشر شده است. 

 

بخشی از متن کتاب فولاذ

تقریبا از همه خبر رسیده بود؛ از او نه. چه آن هایی که از مردم معمولی و بی اسم و رسم بودند و چه آن هایی که شناخته تر و مشهورتر. ازشان جسمی یا نشان های رسیده بود و سپرده شده بودند به خاک.

هر چه که بود دل خانواد های به آرامش رسیده بود و بعدش مراسم ترحیم و عزا. یکی دو نفر خیلی دیرتر از بقیه پیدا شدند؛ حتی مشکوک تر. از آن قیامت صبح منا که حالا سال ها گذشته، تصور کنید ماه ها بعد، پیکری گوشه سردخانه سعودی ها پیدا شد که حتی عینک آفتابی دور گردنش سالم مانده و خیلی آرام زیر پارچه های رنگی خوابیده بود. و مگر می شود از جمعی که رفته اند، یکی دو نفر دیرتر بیایند؟ خیلی دیرتر! بله می شود.

می شود زودتر از همه بروی و دیرتر بیایی. تنها به این دلیل که تو نیروی اطلاعات امنیتی. محمدعلی قربانی از زندگی شهید علی اصغر پولادگر روایت هایی را گردآوری کرده که هر کدام از زبانی مرور شده اند. از زمان جنگ، ماموریت های پس از آن و سفر و ماموریت آخر مردی که فولاذ نامیده شده بود.

 

خرید کتاب فولاذ

برای تهیه و خرید کتاب فولاذ ازمحمدعلی قربانی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید.

صفحات کتاب :
328
کنگره :
‫‭BP262/2‬‬
دیویی :
‫‭297/761‬‬
کتابشناسی ملی :
7548328
شابک :
978-600-6959-39-9
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه فولاذ