امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,500
خرید چاپی
25,000
10%
ت 22,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دیوی که آدم شد

کتاب دیوی که آدم شد؛ مشتمل بر چند داستان تخیلی است که با زبانی ساده و روان برای گروه‌های سنی ب و ج نگاشته شده‌اند.

در داستان «سکه و سنگ»، پسرکی از فروشگاه به‌سوی خانه می‌رود. از خریدهایش خوشحال است. ناگهان سکه‌ای از دستش روی زمین می‌افتد.

سکه خندان و شادمان قل می‌خورد و می‌رود. پسرک هر بار که سکه را می‌گیرد، او رها می‌شود و می‌رود. کتاب دیوی که آدم شد اثر محمد میرکیانی با تصویرگری محمدحسین صلواتیان توسط انتشارات به نشر منتشر شده است.

درباره نویسنده کتاب دیوی که آدم شد

محمد میرکیانی نویسنده کودک و نوجوان در سال ۱۳۳۷ در شهر تهران به دنیا آمد. وی تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در این شهر به پایان رساند و در کنار تحصیل به مطالعه آثار ادبی و هنری روی آورد و با بسیاری از آثار نویسندگان بزرگ آشنا شد. وی دارای مدرک دکتری هنر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

میرکیانی در سال 1361 وارد گروه کودک صدای جمهوری اسلامی ایران شد و به نوشتن نمایشنامه‌های رادیویی و قصّه‌های ظهر جمعه پرداخت.

بخشی از متن کتاب دیوی که آدم شد

یک روز یک دیو خودش را شبیه آدم ها کرد و لباس تمیز  و مُرتّبی پوشید و گفت: «شنیده ام که می گویند آدم خوب خیلی کم شده. من می خواهم کاری کنم تا هرکس مرا دید، بگوید: «چه آدم خوبی!»

دیو این را گفت و به راه افتاد. چند نفر با دیدن او احترام گذاشتند و سلام کردند. دیو خیلی خوشحال شد و با خودش گفت: «حالا کجایش را دیدید؟»

صفحات کتاب :
40
دیویی :
8فا3
کتابشناسی ملی :
8735921
شابک :
978-964-02-3574-4
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه دیوی که آدم شد