نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب هیچی هیچی برای خدا؛ اثر خانم کلر ژوبرت است که داستانی در مورد روزه گرفتن را برای کودکان بیان می‌کند. انتشارات رود آبی چاپ و نشر آن را بر عهده گرفته است.

معرفی کتاب هیچی هیچی برای خدا

کلر ژوبرت با قلم شیوا و جذابی که دارد، توانسته جای خود را در بین مخاطبان خود پیدا کند. وی با ادبیات شیرینی در قالب داستان های کودکانه مفاهیم دینی را به خوبی وارد زندگی کودکان و نوجوانان می کند و با هر داستانش نکته ای اخلاقی و مقهومی دینی را به مخاطبین آموزش می دهد.
کتاب هیچی هیچی برای خدا بر اساس رده سنی کودک و نوجوان نوشته شده و با هدف کتاب و محصولات کمک آموزشی کودک و نوجوان و آموزش روزه گرفتن در اختیار مخاطبین خود قرار گرفته است.

خلاصه کتاب هیچی هیچی برای خدا

کلر ژوبرت قهرمان داستان کتاب هیچی هیچی برای خدا را سنجاب کوچکی قرار داده است. سنجاب کوچولوی قصه یک تصمیم بزرگ و عجیب می گیرد. تصمیمی که بقیه ی حیوانات می گویند که او نمی تواند از عهده آن بر بیاید، ولی او این تصمیم را برای خدا گرفته و می خواهد برای خدا هیچیِ هیچی نخورد، یا به قول بزرگ‌ترها تصمیم گرفته که روزه بگیرد. اصلا سنجاب کوچولو چرا می‌خواهد این کار را انجام بدهد؟

برشی از متن کتاب

بعدش هم دوباره بازی کردند و دوباره گرسنه شدند. پنج تایی از مخملی پرسیدند: تو گرسنه نشدی؟ دلت نمی‌خواهد چیزی بخوری؟ مخملی گفت: چرا! خیلی. ولی برای خدا صبر می‌کنم تا شب هیچی هیچی نمی‌خورم.

خرید کتابهای کلر ژوبرت

در فراکتاب خرید کتاب هیچی هیچی برای خدا کلر ژوبرت و سایر کتاب‌های ایشان را با تخفیف انجام دهید.

خرید کتاب هیچی هیچی برای خدا

نسخه چاپی کتاب هیچی هیچی برای خدا را می توانید با تخفیف از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری کرده و از خواندن آن لذت ببرید.

خرید کتاب هیچی هیچی برای خدا

مشخصات کتاب هیچی هیچی برای خدا در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: رود آبی
نویسنده: کلر ژوبرت
تعداد صفحه: 24
موضوع: داستان ایرانی، کودک و نوجوان
قالب: چاپی 
صفحات کتاب :
24
دیویی :
‭‮دا‬599/32‬
کتابشناسی ملی :
8809506
شابک :
978-622-7895-14-8
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه هیچی هیچی برای خدا